Блог

Створення сайту на PHP
Створення сайтів передбачає використання різних мов програмування. Їх обирають залежно від завдань. Якщо у пріоритеті динамічна структура та інтерактивність, то ведеться створення сайту на PHP. Така мова веб-програмування використовується з 1994 року і сьогодні забезпечує оперативність спрацьовування веб-ресурсів. Хоча сам процес створення такого сайту буде досить трудомістким.
07.06.2019
Як просувати інтернет-магазин, коли він досягнув етапу впевненого зростання
Етап впевненого зростання (розвитку) для комерційного онлайн-майданчика виникає, коли досягається точка окупності. При цьому прибуток зростає навіть з урахуванням витрат на рекламу та просування. Відповідно, при використанні правильних маркетингових каналів можна ще більше збільшити дохід та клієнтську популярність. Потрібно лише знати, на що саме звертати увагу, вибираючи канал просування на цьому етапі.
27.07.2018
Як забезпечити перші продажі через маркетплейси та прайс-агрегратори
Популярні платформи на кшталт Prom, Price.ua, Hotline працюють за принципом прайс-агрегаторів та маркетплейсів. Тобто вони збирають інформацію про товари та ціни від різних продавців та демонструють її користувачеві, який прийшов за комерційним запитом із пошуку . Цікаво, що ці платформи переважають у видачі за багатьма запитами зі словом «купити», тому саме на них потенційний клієнт і робитиме вибір – до якого магазину віднести свої гроші.
13.07.2018
Не рекомендуємо співпрацювати зі студією Мотус — Частина 2
Нещодавно, ми були змушені опублікувати на нашому сайті негативний відгук про веб-студію МОТУС, яка нахабно привласнила нашу роботу. Попередня стаття за посиланням: https://webakula.ua/blog/studiya-motus-specialisty-po-krazhe-sajtov/
21.06.2018
Як зробити кошик інтернет-магазину по-справжньому зручним для користувача?
Оформлення замовлення в кошику інтернет-магазину – ключовий момент, що завершує угоду. Здавалося б, все просто: користувач повинен покласти в неї товар, натиснути кнопку оформлення замовлення та спокійно чекати дзвінка менеджера. Але насправді все не так просто. Складнощі можуть виникнути, якщо потрібно змінити кількість товарів або видалити деякі з обраних. За статистикою, понад 80% сайтів недостатньо добре опрацювали цей функціонал. Як результат – користувачам доводиться кілька разів повертатися до каталогу, що створює додаткові незручності. Або виникає ситуація, коли клієнт помилково додає та оплачує більшу чи меншу кількість товару, внаслідок чого виникають додаткові звернення до сервісного центру та зростають витрати на логістику.
01.06.2018