Секрети просування бізнесу на картах Google

07.07.2018

Для локального бізнесу дуже важлива думка користувачів, їх відгуки. Саме за ними інші потенційні клієнти обиратимуть одне із двох сусідніх кафе, готель у місті, куди приїхали по роботі, і навіть продуктовий магазин. Розкажемо, як отримувати та використовувати відгуки від «Місцевих експертів» до Google і чому цей спосіб управління репутацією – один із найзручніших.

«Місцеві експерти» – хто вони такі?

«Місцеві експерти» – хто вони такі?

Це все користувачі, які залишають відгуки на Google maps про всі місця, що вони відвідали. Це своєрідна спільнота, яка допомагає іншим відвідувачам та покупцям обирати. Експерти розповідають про власний досвід, оцінюють заклад, додають його реальні фото та роблять місця на карті більш «живими», зрозумілими та близькими.

Учасники спільноти «Місцеві експерти» можуть додавати нові місця на карти, викладати фото чи короткі відео (до 30 сек.), перевіряти інформацію від інших відвідувачів, ділитися думкою та відповідати на запитання. Відповідно, якщо хтось виконуватиме пошук по картах, то всі відгуки будуть видні. Причому видимість забезпечується як у смартфонах, і на декстопах. Крім того, посилання на відгуки виводиться і за звичайного гугл-пошуку за запитом про місцеві організації.

Чому відгуки – цінність для бізнесу?

Чому відгуки – цінність для бізнесу?

Обліковий запис Google My Business для локальної компанії може стати одним з ефективних способів просування бізнесу та залучення нових клієнтів. З його допомогою можна повідомляти про новини або збирати статистику відвідувачів, додавати фото або іншу інформацію, а також створювати рекламні оголошення AdWords Express. Не менш важливим є й отримання відгуків. Вони високо ранжуються та викликають довіру: і Google, і користувачі вважають їх однаково корисними. Адже ці відгуки залишають відвідувачі, які справді були за адресою!

Як отримати більше відгуків?

Як отримати більше відгуків?

Отже, ви зрозуміли, що відгуки зміцнюють репутацію локального бізнесу та збільшують його прибуток. Але як збільшити їхню кількість, щоб позначка на карті «ожила»? Тут є кілька способів, зокрема:

  1. Прохання при спілкуванні наживо. Наприклад, якщо йдеться про кафе, можна запропонувати знижку в чеку, якщо людина одразу розмістить відгук. Щоб спростити процедуру оформлення відгуку, створіть QR-код, який можна відсканувати пі відразу потрапити на потрібну сторінку.
  2. Надання знижки на сайті для замовлення онлайн. У цьому випадку можна залишити потрібне посилання і знову попросити поділитися думкою (за якісь плюшки).
  3. Гарантія знижки на наступне придбання при оформленні замовлення самовивозом. І тут клієнт цілком може охарактеризувати точку видачі чи офіс.

Управління репутацією

У Гугла є кілька вимог до контенту, що публікується на картах. Ретельно відстежуються усі зміни, щоби ці правила не порушувалися. Безумовно, ви не можете вплинути на стилістику написання відгуку або змінити саму думку, але деякі кроки все ж таки можна зробити. Стимулюйте клієнтів створювати яскравий інформативний контент, фотографувати оригінальні деталі інтер'єру, розповідати деталі, як усе пройшло. Краще, якщо людина чесно ділитиметься власною думкою, згадуючи про нюанси, але не захоплюючись передісторією. Інформація на кшталт «недорого» або «все сподобалося, спасибі» не несе практичної користі і ніяк не допоможе іншим потенційним клієнтам у виборі. Тому розробте власну систему стимуляції експертів та швидкий доступ до відгуків через QR-код, а потім – спостерігайте за зростанням репутації та прибутку!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019