Як забезпечити перші продажі через маркетплейси та прайс-агрегратори

13.07.2018

Популярні платформи на кшталт Prom, Price.ua, Hotline працюють за принципом прайс-агрегаторів та маркетплейсів. Тобто вони збирають інформацію про товари та ціни від різних продавців та демонструють її користувачеві, який прийшов за комерційним запитом із пошуку . Цікаво, що ці платформи переважають у видачі за багатьма запитами зі словом «купити», тому саме на них потенційний клієнт і робитиме вибір – до якого магазину віднести свої гроші.

Такі майданчики вигідні для покупців, оскільки дозволяють підібрати найвигіднішу пропозицію та максимально відповідального продавця. Також вони вигідні й інтернет-магазинам, адже продавці оплачуватимуть лише переходи на сайт і отримуватимуть за це клієнта, який впевнено готовий розлучитися з грошима.

Кому вигідно організовувати перші продажі через прайс-агрегатори

продажі через прайс-агрегатори

Використання маркетплейсів - це швидкий старт для бізнесу, що розвивається. Такий спосіб продажів підійде для магазинів, що недавно відкрилися, з електронікою і побутовою технікою, якщо у них – робочі та зручні сайти, а ціни на популярні моделі – середні і нижчі. Саме за допомогою майданчиків можна отримати перших клієнтів та позитивні відгуки про роботу, напрацювати репутацію та забезпечити стабільний прибуток з часом. Адже на них можуть залучати клієнтів навіть продавці з нульовим рейтингом (через низьку ціну або розширені гарантійні зобов'язання).

рейтинг прайс-агрегаторів

Просувати можна не весь асортимент товарів, а лише ті, що є найбільш популярними для користувача. У будь-якому випадку, не забувайте, що за вашими пропозиціями на майданчику, а також за відгуками, які залишають користувачі, доведеться ретельно стежити. Недостатньо один раз вивантажити прайс і просто чекати на клієнтів – потрібно налаштувати інструменти аналітики та періодично змінювати пропозиції.

Переваги реалізації товарів за допомогою маркетплейсів

реалізації товарів за допомогою маркетплейсів

Головними вигодами від такої співпраці варто назвати:

  1. Для початку роботи необхідно тільки зареєструвати прайс-лист, що оновлюється, або інтегрувати на сайт спеціальний модуль майданчика. Таким чином можна буде в автоматичному режимі передавати на майданчик інформацію про товари (технічні характеристики та гарантійні зобов'язання), ціни та наявність. Рекламний бюджет на запуск – мінімальний.
  2. Легко аналізувати популярність продуктів. Інформацію про непопулярні або дорогі (порівняно з конкурентами) товари можна відключити. Також можна експериментувати з різними агрегаторами та різними прайсами.
  3. Майданчики наводять вже готових до покупки клієнтів та забезпечують хороший трафік на сайт. За рахунок популярності агрегаторів забезпечується широке охоплення потенційних покупців без вкладень із вашого боку.

Як досягти високих продажів?

Як досягти високих продажів на прайсагрегаторі?

Найпопулярнішими категоріями на майданчиках-агрегаторах вважаються електроніка, гаджети, велика та дрібна побутова техніка, комп'ютери та комплектуючі до них. Тобто це товари, де ключовими параметрами вибору вважаються технічні характеристики та вартість. Для товарів, які купують під дією емоцій (наприклад, текстиль чи ювелірні прикраси), така організація продажу може не дати бажаних результатів.

Однак, все необхідно тестувати. Прайс-агрегатори - такий же маркетинговий канал, як і всі інші, тому без експериментів, тестів та коригування тут не обійтися.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019