Як просувати інтернет-магазин, коли він досягнув етапу впевненого зростання

27.07.2018

Етап впевненого зростання (розвитку) для комерційного онлайн-майданчика виникає, коли досягається точка окупності. При цьому прибуток зростає навіть з урахуванням витрат на рекламу та просування. Відповідно, при використанні правильних маркетингових каналів можна ще більше збільшити дохід та клієнтську популярність. Потрібно лише знати, на що саме звертати увагу, вибираючи канал просування на цьому етапі.

Загальні рекомендації щодо вибору способів просування

Загальні рекомендації щодо вибору способів просування

Якщо інтернет-магазин вже досяг впевненого зростання, то не варто обмежуватись виключно одним каналом. Знадобиться використовувати комплексне просування. Це дозволить задіяти всі можливості для розвитку, тобто одночасно залучати нових клієнтів і підвищувати лояльність вже існуючих. Маркетингові інструменти застосовують стандартні. Це пошукова оптимізація або SEO, контент- та емайл-маркетинг, а також РРС та SMM, тобто робота з контекстною рекламою та просування у соціальних мережах.

Так, правильно побудоване SEO допоможе зайняти високі рядки в органічному пошуку за значними пошуковими запитами і істотно збільшити продаж тільки за рахунок того, що клієнти зможуть вас швидше знаходити. Одночасно варто збирати базу передплатників і запускати розсилку комерційних пропозицій, створювати блог або сторінку в соціальній мережі, щоб підтримувати інтерес користувача. Розглянемо основні канали докладніше, щоб знали, на що саме звернути увагу.

Комплексна маркетингова стратегія для інтернет-магазину

Комплексна маркетингова стратегія для інтернет-магазину

Існує стратегія просування нових інтернет-магазинів, але для майданчиків, які вже успішно просувалися, рекомендації дещо відрізнятимуться. Ось найпопулярніші 5 каналів, які варто використовувати для підвищення лояльності користувача і, відповідно, зростання прибутку:

  1. Пошукове просування . Сьогодні SEO комбінується з контент-маркетингом, тобто передбачається, що спочатку у категоріях, на сторінках товару та у блозі буде якісний контент (комерційний та інформаційний). При цьому має бути виконана оптимізація сторінок сайту та каталозі під брендовані та комерційні запити. Крім цього, потрібно розкручувати блог, використовуючи комерційні запити в оглядових (інформаційних) статтях. Поступово сформується лояльна аудиторія, яка відстежуватиме новини. Крім того, індексація великої кількості статей пошуковими системами призведе до суттєвого зростання трафіку. Також можна продовжувати контентну оптимізацію, доопрацьовувати сторінки з товарами та категорії.

    Пошукове просування

  2. E-mail розсилки можна запускати, коли передплатників більше 1000. Потрібно формувати масові розсилки, нагадувати про кинуті кошики та повідомляти про нові пропозиції, проводити незвичайні акції для лояльних клієнтів. Найпопулярніші – знижки до свят, але можна придумати та протестувати й інші. Також знадобиться проводити роботи з нарощування бази користувача.
  3. РРС чи контекстна реклама. У цьому сегменті можна продовжувати роботи з існуючими рекламними кампаніями, доопрацьовувати їх, налаштовувати ремаркетинг або створити канал з інформаційними або оглядовими відео. Можна створювати нові рекламні кампанії з розширеними частотними запитами (у разі трафік зросте, але конверсія знизиться). Однак слід одразу встановлювати цілі та контролювати їх виконання з урахуванням глобальних бізнес-завдань. Для проведення рекламних кампаній можна використовувати й класичні методи – ролики у медіа чи барвисті банери.

    РРС чи контекстна реклама

  4. Контент-маркетинг. Він починається з аналізу потреб ЦА та розробки сценарію з просування, а потім роботи полягають в аналізі та коригуванні. Необхідно використовувати кілька різнорідних майданчиків для розміщення контенту, цікавого для користувачів. Крім блогу, можна відкрити YouTube-канал і так далі.
  5. SMM. Якщо на старті магазин залучав якнайбільше нових клієнтів, щоб швидко вийти на точку беззбитковості, то зараз слід виконувати тонкі налаштування для рекламних кампаній. Можна запускати динамічний ретаргетинг, тобто систему, яка автоматично формує цікаві пропозиції користувача на підставі його останньої історії відвідування. Крім того, можна купувати рекламу або залишати гостьові пости у тематичних спільнотах.

Розвиток усіх цих напрямів суттєво ускладнить існуючу маркетингову стратегію, але при цьому дозволить отримати максимум прибутку в довгостроковій перспективі.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019