Як зробити кошик інтернет-магазину по-справжньому зручним для користувача?

01.06.2018

Оформлення замовлення в кошику інтернет-магазину – ключовий момент, що завершує угоду. Здавалося б, все просто: користувач повинен покласти в неї товар, натиснути кнопку оформлення замовлення та спокійно чекати дзвінка менеджера. Але насправді все не так просто. Складнощі можуть виникнути, якщо потрібно змінити кількість товарів або видалити деякі з обраних. За статистикою, понад 80% сайтів недостатньо добре опрацювали цей функціонал. Як результат – користувачам доводиться кілька разів повертатися до каталогу, що створює додаткові незручності. Або виникає ситуація, коли клієнт помилково додає та оплачує більшу чи меншу кількість товару, внаслідок чого виникають додаткові звернення до сервісного центру та зростають витрати на логістику.

Як уникнути поширених помилок. Автоматичне оновлення поля з кількістю товарів

Автоматичне оновлення поля з кількістю товарів

Багато інтернет-магазинів пропонують користувачам "вручну" оновлювати кошик після зміни кількості товарів. Тобто ця опція не вбудована автоматично, що спричиняє певні незручності. Допустимо, ви спочатку вибрали дві однакові скатертини, а потім вирішили обмежитися однією. Після того, як ви зміните кількість товарів у кошику, знадобиться натиснути кнопку «Оновити» (інтерфейс може бути іншим, але суть залишається та ж). Якщо цього не зробити, замовлення вирушить із початковим значенням.

Але для більшості це незручно. По-перше, не хочеться натискати зайвих кнопок, по-друге, про це легко забути. По-третє, мається на увазі, що такі зміни мають виконуватися автоматично. Через відсутність автоматичних змін 50% кошиків оформляється з некоректною кількістю товарів. З боку користувача це означає, що йому доведеться переплачувати або скасовувати замовлення. З боку інтернет-магазину – що часу на обробку однієї покупки витрачатиметься набагато більше.

Отже, правильно працюючий кошик – це:

  • можливість легко та швидко змінювати кількість для кожного товару;
  • моментальний облік усіх внесених змін;
  • натискання на додаткові поля за межами рядка з кількістю не потрібно.

Досягти цього можна двома способами: або дозволити клієнту вписувати потрібну кількість вручну, або передбачити списки, що випадають.

Дозвольте клієнтам вказувати в кошику нульову кількість

Дозвольте клієнтам вказувати в кошику нульову кількість

Можливість вказати «0» у кошику здається не логічним для продавців, але більш ніж виправдано з погляду покупців. Більшість тих, хто робить онлйн-покупки, вважають, що 0 – однаково що «видалити товар» і використовують цю цифру для «зайвих» артикулів у кошику.

Тільки не забудьте поставити уточнююче питання – «Чи ви хочете видалити товар?», щоб користувачі не використовували «0» помилково. Що ж до самого принципу оформлення, то він може бути таким же, як і в першому випадку - або ручне введення, або вибір зі списку, що випадає.

Невеликі зміни в кошику (автоматичні зміни кількості та можливість вказівки нульового значення) суттєво покращують юзабіліті та скорочують час обробки замовлення!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019