Блог

3 осінні тренди веб-дизайну
Нові тренди у дизайні дозволяють подивитися на оформлення інтернет-ресурсу інакше. Бажаєте, щоб дизайн сайту обговорювали? Варто використати щось нове. У чому полягають запропоновані дизайнерами нововведення і чи завжди потрібні?
29.11.2017
Перевірені інструменти для повернення потенційних покупців
Як посилити інтерес потенційних відвідувачів та стимулювати їх до покупки? Як повернути старих покупців, які вже робили покупки, але забули про ваш магазин або тимчасово втратили до нього інтерес? Іншими словами, як нагадати про себе так, щоб конверсія сайту зросла? Для цього є традиційні та трендові інструменти. Традиційні включають збір контактів для власної бази даних, а потім відправлення листів по e-mail адресам передплатників, а трендові припускають використання сучасних месенджерів.
29.11.2017
Схема ROI-маркетингу, яка забезпечить максимум прибутку вашому проекту
Якщо за ведення проекту e-commerce відповідають відразу кілька фахівців, то складно досягти єдності дій. Відповідно, і прибуток не буде таким високим, як би за все відповідала одна людина. Краще, щоб один керівник контролював усі етапи вирви продажів, приймав рішення про зміни, вибирав процеси для оптимізації на основі аналізу. Існує схема ROI-маркетингу, дотримуючись якої ви зможете легко скласти план робіт і оцінити ефективність вкладень.
13.10.2017
Правила ефективності для кнопки Call to Action
Кнопка СТА допомагає користувачеві купити товар. Якщо її немає, e-commerce проект просто не працюватиме. Але й просто написи «купити» замало. Важливо візуальне оформлення кнопки, її колір та розмір, щоб відвідувач не лише побачив, де потрібно натиснути, а й захотів це зробити.
29.09.2017
Інтернет-магазини України
Що входить до поняття «успішний інтернет-магазин»? Найбільша кількість куплених товарів, найвідоміший лейбл, перші місця в пошуковій видачі? Усього трохи і навіть більше. Адже не можна сказати точно, що один магазин успішніший, ніж інший, адже у всіх різна тематика, клієнти та цілі.
25.09.2017