7 особливостей сучасного пошукового просування сайтів

29.11.2017

Пошуковики серйозно еволюціонували за останні два роки. "Яндекс" представив "Мінусінськ", "Баден-Баден", а тепер і "Корольов". Для оптимізації пошуку задіяні нейронні мережі, які стежать не тільки за якістю контенту (наприклад, відсутністю переспаму), але й буквально розуміють користувача «з півслова». Результати видачі максимально оптимізуються, а пошукові системи розумніші.

З таким підходом класичне SEO, яке було актуальним до 2015 року, вже не працює. Тепер недостатньо закупити посилань і розмістити на сторінці «простирадло з ключами». Цей підхід більше не підходить для просування сайту у ТОП.

Крім того, в мережі з'являється все більше компаній та пропозицій, а отже, все більше ключових запитів стають висококонкурентними. У таких умовах (жорстка конкуренція за високі позиції у видачі нових вимог пошукових систем) не обійтися тільки текстами. Потрібно оптимізувати структуру: підібрати правильні запити, покращити поведінкові фактори, збільшити швидкість завантаження. Тільки комплексний підхід допоможе спричинити продаж. Ті компанії, які наслідують нові тренди в SEO, зараз знаходяться в ТОПі навіть з мінімальною кількістю посилань і з дуже короткими текстами.

Сучасне просування: важливі елементи SEO

Фахівці виділяють 7 факторів, що впливають на пошукове просування :

  1. Поведінка користувачів. Щоб пошукові системи лояльно ставилися до ресурсу, вони повинні бачити, що користувачеві цікаво та зручно. Аналізуються такі поведінкові фактори: час та глибина перегляду (як усього каталогу, так і окремо взятих сторінок), відсоток відмов при мінімальній кількості переглядів, конверсію (скільки відвідувачів заповнили заявки або поклали товар у кошик). Ці показники не покращити ані посиланнями, ані текстами. Знадобиться комплексна робота з юзабіліті, від опрацювання структури меню та створення фільтрів у каталозі до деталізації карток товарів. Також можна доповнити сторінку відео, що збільшить час перегляду або провести офлайн-конкурс із залученням нового трафіку. Удосконалення характеристик, що впливають на фактори поведінки, допомагає не тільки підняти сайт у пошуку, але й покращує конверсію. Подвійний прибуток!
  2. Опрацювання структури сайту. Для сайтів можна створювати багато різних сторінок під геозапити або різні типи продукту. Наприклад, не "пластикові вікна", а "пластикові вікна в Харкові" або "однокамерне металопластикове вікно". На момент запуску сайту створюється стартова структура, при цьому обов'язково передбачається можливість додавання підрозділів у майбутньому. Для структури використовують всю основну семантику. Можна навіть орієнтуватися і суміжні теми, якщо специфіка занадто вузька. Що дасть опрацьована структура? Точна відповідність запитам користувача і збільшення ваги сайту, а також підвищення лояльності пошукових систем.
  3. Коректний вибір ключів для просування. Одночасне просування за декількома висококонкурентними запитами вимагатиме суттєвих фінансових вкладень. Надмірних витрат можна уникнути, якщо взяти лише ключі з УТП. Тобто просуватися можна не за запитом «будинки із бруса», а за запитом «будівництво малогабаритних будинків із бруса в Київській області». Звичайно, ключі для просування потрібно обирати після ретельного конкурентного аналізу.
  4. Швидкість завантаження сторінок на веб-сайті. Цей фактор впливає на SEO і безпосередньо, і опосередковано. Так, якщо сторінка завантажується довше 2-3 секунд, то 20% користувачів відмовляться на 4-й секунді, а на 6-й залишиться лише 25-40% відвідувачів. Особливо нетерпимі до тривалого завантаження власники смартфонів. Оптимізувати час до повного завантаження сторінки можна, виконавши роботи з компресії відео, великих картинок, скриптів. Також знадобиться перевірити швидкість відповіді сервера (можливо, навіть потрібно змінити хостинг). Швидкість завантаження важлива не тільки для головної та посадкових сторінок, куди користувач потрапляє з пошуку. Вона має значення й у внутрішніх переходів самому ресурсі.
  5. Адаптивний сайт. Сьогодні в тренді не окрема версія під мобільні пристрої, а сайт з адаптивним дизайном, такий, що зможе змінювати розміри з урахуванням типу пристрою користувача. Неможливість зайти з мобільного знищує конверсію. Так, понад 25% мешканців столиці активно користуються смартфоном для покупок та оплати послуг. Для якісної адаптації ресурсів під мобільні пристрої потрібно проаналізувати дизайн та прибрати другорядні елементи, покращити навігацію між розділами та переконатися, що текст залишається читабельним на будь-якому екрані.
  6. Посилання та зовнішній вигляд сайту у видачі. Користувач приймає рішення про перехід на сайт із пошукової видачі, орієнтуючись на інформацію, подану про компанію. Щоб зробити цю інформацію більш зрозумілою та привабливою, знадобиться налаштувати зовнішній вигляд посилань. За допомогою мікророзмітки можна доповнити обраний пошуковиком сніпет – наприклад, додати ціну та інформацію про доставку. Також бажано зробити окрему картку компанії в Google та Яндекс. Картах. Це допоможе знаходити фірму не тільки в основному пошуку, а й при побудові якогось маршруту на карті.
  7. Розміщення інформації про компанію в агрегаторах. Конкурувати з сайтами-агрегаторами, де подано інформацію про десятки забудовників та косметологічних клінік, маленьким фірмам неможливо. Але цілком реально досягти гарного розташування саме всередині агрегатора. Навіть якщо розміщення у верхніх рядках буде платним, витрати швидко окупляться. Причин для цього дві: користувачі розцінюють агрегатори як «незалежних експертів» і часто відвідують ці ресурси, що забезпечить потужний трафік.

Як бачите, SEO як і раніше працює, допомагає покращувати видимість сайту та збільшувати конверсію. До того ж це відносно недорогий спосіб отримання заявок порівняно з повномасштабними рекламними кампаніями. Важливо тільки слідувати за трендами та враховувати не тільки змінні вимоги пошукових систем, але й перевагу користувачів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019