Перевірені інструменти для повернення потенційних покупців

29.11.2017

Як посилити інтерес потенційних відвідувачів та стимулювати їх до покупки? Як повернути старих покупців, які вже робили покупки, але забули про ваш магазин або тимчасово втратили до нього інтерес? Іншими словами, як нагадати про себе так, щоб конверсія сайту зросла? Для цього є традиційні та трендові інструменти. Традиційні включають збір контактів для власної бази даних, а потім відправлення листів по e-mail адресам передплатників, а трендові припускають використання сучасних месенджерів.

Як правильно збирати базу

Для успішного ремаркетингу необхідно якнайбільше контактів відвідувачів. Про це знають практично всі, але не всі дійсно фіксують кожен контакт. Щоб отримати якомога більше «явок та паролів», вкажіть у блоці «контакти» всі можливі засоби зв'язку, включаючи Телеграм та Вайбер (якщо вони активні). Кожен, хто звернеться будь-яким із каналів, повинен бути зафіксований як потенційний покупець.

Для збору контактів підійдуть онлайн-чати. Потрібно лише вигадати кілька креативних фраз, які не дратуватимуть своєю нав'язливістю. Замініть стандартне вам допомогти? на щось більше, що запам'ятовується, а також озаглавте форму зворотного зв'язку, яка з'являється, коли оператори недоступні.

Також можна вести чат через месенджери, і в цьому випадку навіть не потрібно запитувати про додаткові контакти, адже спосіб для зв'язку з клієнтом вже є. Однак, перш ніж робити розсилку через месенджери, переконайтеся, що людина не проти отримання повідомлень. Спам, як і раніше, нікому не подобається.

Якщо ви плануєте e-mail розсилку, необхідно:

  • продумати форму збору електронних адрес з мінімальною кількістю рядків для заповнення;
  • пояснити користь підписки на розсилку, запропонувати бонус, доступний лише передплатникам;
  • вказати, як часто надходитимуть листи;
  • запропонувати вид та тематику контенту на вибір (якщо є така можливість).

Месенджери також надають можливість підписуватись на розсилки, причому тут показник відкритості листа навіть може перевищувати 80%. Але слідкуйте за тим, щоб ваші пропозиції для передплатників були справді вигідними. Більшість залишать свої контакти заради посилань, але не для того, щоб прочитати текст до кінця.

Як повертати клієнтів

Найгарячіша аудиторія – та, що щойно відвідала ваш сайт. Користувачам із цієї групи можна нагадати про себе, навіть не маючи їх контактів – через Директ в Яндексі або AdWords у Google. Завдяки правильним налаштуванням вашу рекламу бачитимуть ті, хто вже заходив на сайт. Таким чином, збільшується кількість маркетингових дотиків, аудиторія розігрівається, а конверсія зростає.

Можна використовувати відразу кілька видів ремаркетингу, включаючи пікселі соціальних мереж. Підібрати правильні параметри допоможе всебічне тестування.

Як використовувати базу контактів

В ідеалі по кожному контакту з бази потрібно вести особисту «маркетингову історію»: що купив чи збирався, що дивився і про що питав. Можна відстежувати суми покупок, а також те, звідки клієнт прийшов. Чим більше буде інформації про кожного конкретного користувача, тим швидше ви зможете зробити йому пропозицію, від якої неможливо відмовитись.

E-mail розсилки все ще результативні, але це не означає, що в кожному листі має бути лише вигідна комерційна пропозиція. Іноді спрацювати може і невелика приписка в інформаційному листі (так складається враження, що ви не продаєте, але по-дружньому рекомендуєте).

Для молодої аудиторії краще спрацює розсилка у месенджерах. Її теж можна сегментувати – наприклад, новим користувачам відправляти ланцюжок із «підготовчих» листів.

Паралельно з цим запускають ремаркетинг «з усіх напрямків». Такий комплексний підхід гарантує найбільше охоплення аудиторії.

Отже, щоб повернути відвідувача і перетворити його на клієнта, нагадайте про себе, збільшивши кількість маркетингових дотиків. Також можна запропонувати бонус, знижку чи подарунок тим, хто ще нічого у вас не купив, а тим, хто купив, але перестав приходити — продати супутні товари чи послуги. Крім того, не зациклюйтесь лише на продажах: підвищувати лояльність клієнтів можна і серіями інформаційних листів чи постів.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019