Як зробити монобрендовий інтернет-магазин привабливим для покупців.

06.10.2017

Монобрендовий магазин не схожий на типовий так само, як презентація Айфона не схожа на рекламну кампанію магазину смартфонів усіх виробників. Брендінг - це про почуття, про унікальність, про історію.

Потрібні певні інвестиції у розвиток, стратегія, що допомагає вибудовувати довірчі відносини між брендом та покупцями. Люди виділяють певний бренд тому, що відчувають по відношенню до нього емоційний зв'язок. І завдання маркетолога - зробити цей зв'язок міцним і сильним.

Елементи, що допомагають монобрендовому магазину взаємодіяти з аудиторією

Які елементи допоможуть монобрендовому магазину скласти перше сприятливе враження, зацікавити та сформувати довіру? Основних напрямів тут три: розповідайте про себе, продемонструйте компанію зсередини та зробіть клієнту унікальну пропозицію. Але самих елементів виходить трохи більше. Ось ті з них, які обов'язково варто впровадити, якщо ви хочете, щоб популярність та прибутковість монобрендового магазину зросла:

  1. Історія . Людям подобається слухати історію. Саме завдяки історіям ми знаємо, чому Джобс любив джинси, а Ілон Маск – будує космічну компанію. Якщо історія буде цікавою та відкритою, то й емоційний зв'язок між клієнтом та брендом зміцниться. Будьте чесні стосовно своїх покупців. Дозвольте їм побачити те, що так запалює вас під час роботи. Згадайте, як усе починалося, і обов'язково увімкніть цей момент в історію. Розкажіть, якою важливою справою ви займаєтеся, як ваш продукт змінює життя людей, як він створюється і ким. Звичайно, в історію можна включати практично всі падіння та злети, щоб максимально «оживити бренд». Чим більше відчутних емоцій ви викличете у «співрозмовника» (читай – покупця), тим більша ймовірність, що рішення про спонтанну емоційну покупку буде на вашу користь. Можна навіть вигадати легенду, додати містики. Але й реальну історію також краще розповісти. Напевно, на шляху створення бренду було багато цікавого. Також згадайте про принципи, про те, чим ви керуєтеся, коли ви створюєте продукт. Так ви залучите до свого «табору» людей зі схожою життєвою позицією.
  2. Команда . Хоч би скільки говорили про взаємодію з «брендом», але люди купують у людей. Тому монобрендовому магазину потрібен особливий розділ, де розповідатимуть про команду. Зробіть цікаве інтерв'ю із власником, але одного його недостатньо. Дизайнери, співробітники служби контролю, менеджери, які приймають замовлення по телефону, постійні моделі, що демонструють нову колекцію, - кожен з них гідний перебувати на дошці пошани вашого інтернет-магазину. Що розповісти? Коротку біографію чи якісь цікаві факти. Доповніть розповідь професійним фото.
  3. Чесність . Не варто формувати у своїх клієнтів завищені очікування, яким ви не відповідатимете у своїй роботі. Особливо цей момент стосується «повернення без проблем» або «ультра-швидкої доставки». Не потрібно обіцяти більше, ніж можете зробити фактично, і тоді довіра між брендом та клієнтом не зруйнується. Говоріть про свої можливості чесно. Що ж до моментів повернення та гарантій, то вони мають бути описані максимально прозоро та доступно, щоб ніяких іносказань не могло бути. Тоді й додаткових питань не виникатиме.
  4. Робіть більше, ніж обіцяєте. Якщо ви навчитеся передбачати очікування, то частота покупок стане просто космічною. Людям приємно, що за них турбуються. А ще приємно, коли за свої гроші вони одержують більше, ніж розраховували. Звичайно, не потрібно в посилку з одним замовленим товаром класти два, але можна доповнити упаковку приємним сюрпризом - листівкою, гарною цукеркою, оригінальним календариком. Окремий момент – упакування. Для монобрендового інтернет-магазину обов'язково потрібно розробити спеціальну, красиву та якісну, та використовувати її, а не стандартні картонні коробки. Красиву упаковку та момент розпакування можна навіть показати друзям у соцмережах, а ось із звичайною картонною коробкою, яка сприймається як сміття, цього не зробиш. Чим більше про вас говоритимуть у соцмережах, тим більше продажів буде у бренду. Звичайно, якщо говорити будуть у позитивному ключі. Тому щедро даруйте емоції – наприклад, дякуйте клієнту за купівлю письмово. Наприклад, вкладіть у замовлення листівку з написом подяки.
  5. Знання ЦА . Взаємодійте зі своєю цільовою аудиторією. Для успішного просування монобрендового інтернет-магазину обов'язково потрібно знати, хто ЦА, чого вона хоче і які складнощі виникали раніше, до того як з'явився ваш бренд. Розуміння справді важливе. Воно допомагає вибудовувати комунікацію та знімати заперечення, які могли б виникнути перед покупкою.
  6. Процеси зсередини . Покажіть виробництво. Особливо ефективно це спрацьовує під час продажу продуктів преміум-класу. Тому Роллс-Ройс демонструє своїм клієнтам, як полірують дерев'яні елементи салону, а ювелірні компанії демонструють весь шлях елітної прикраси, від ескізу до закріплення діамантів. Покажіть те, що може бути цікавим сторонньому спостерігачеві. І не забувайте, що завдання такого відео чи розповіді з фото – не просто дати інформацію, а й обґрунтувати заявлену вартість продукту. Також історії, пов'язані з виробництвом, допомагають передати особливу атмосферу, цей дух бренду.
  7. Контент . Якісний контент – це кваліфікований менеджер з продажу, який ніколи не йде з вашого інтернет-магазину. Картка товару має максимально описувати продукт, згадувати всі його особливості. Важливо продемонструвати унікальність пропозиції, тому простого опису недостатньо. Знадобиться максимально детальна презентація. Наприклад, для шкіряних меблів вони включатимуть і правила підбору тканин, якими ви керувалися, і детальні фото фактури і швів. Також можна розробити візуалізації, які наочно демонструватимуть використання продукту.

Інвестиції у розвиток бренду – найрозумніший метод відбудови від конкурентів. Люди будуть купувати у вас, якщо ви підтримуватимете їх інтерес. І не забувайте про індивідуальність – саме вона принесла популярність усім популярним брендам.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019