Блог

Цілі в просуванні сайту: всі правила налаштування в Google Analytics
Домагатися мети – це чудово. Твердження працює як у житті, так і при просуванні сайтів. Але завжди важливо знати, які саме цілі переслідуються, інакше робота втрачає будь-який сенс. Тим більше дивно, що в Google Analytics досі можна зустріти «безцільові» облікові записи або облікові записи з «псевдоцілями» (наприклад, які відстежують лише кількість переглянутих сторінок та тривалість переглядів). Адже те, що люди цікавляться вашим сайтом, - це саме собою чудово, але втрачає всякий сенс, якщо немає остаточної конверсії, тобто покупки/замовлення послуги. Тому цілі мають бути налаштовані правильно. Як це зробити – дивіться далі.
02.12.2016
ВКонтакте запустив 4 програми для спільнот: використовуйте їх для просування!
Трохи більше тижня тому ВКонтакте представив цікаве оновлення – програми для спільнот. Поки що їх всього 4, але навіть цих інструментів буде достатньо, щоб збільшити можливості реклами та забезпечити «біле» просування вашої групи. Залишилося тільки розібратися, що це за додатки та чим вони корисні. Про це й поговоримо.
11.11.2016
Посилальна маса. Мінусинськ. Як вийти з-під фільтра?
Фільтр Мінусинськ та способи виходу з-під нього – одна з найбільш обговорюваних серед веб-майстрів тем. Причому терміни виходу відрізняються, і дуже суттєво: хтось готовий похвалитися, що вивів сайт за 3 тижні, а в когось весь процес зайняв майже півроку. Від чого залежить термін? І що повинна являти собою маса посилань, щоб не потрапити під фільтр?
28.10.2016
Сім способів зацікавити клієнта ще до особистої зустрічі
Ваш продукт може бути приголомшливим, а послуга – мегаефективною та дешевою. Але будь-який товар не продасть себе сам – важливо зробити правильну пропозицію клієнту. Ситуація ускладнюється тим, що люди, які приймають рішення, в день отримують цілу купу листів зі словами «ми знаємо, як збільшити ваш прибуток, і це не жарт!». А значить, потрібно зробити так, щоб кардинально від них відрізнятися, а ще так, щоб ваша пропозиція виявилася дійсно корисною та цікавою. Звісно, «найголовніший продаж», підписання договору відбудеться на особистій зустрічі. Ми ж пропонуємо 7 фішок, використовуючи які ви спонукаєте клієнта на цю зустріч прийти.
07.10.2016
Ремаркетинг: головні поради, без яких він не буде ефективним
Статистика безжальна: лише 2% залученого трафіку конвертується під час першого відвідування сайту. Виходить, що 98% відвідувачів – це можливі клієнти, які можуть повернутися до вас, а можуть знайти привабливішу пропозицію. Зрозуміло, що втрачати їхню увагу – непробачна помилка. Тому і існує ремаркетинг
23.09.2016