Переносимо рекламну кампанію з Google AdWords на Яндекс.Директ

21.11.2016

Кожен, хто знає, як важко налаштувати правильну рекламну кампанію, буде радий можливості простого перенесення. Розкажемо, як це зробити із мінімальними втратами часу. При цьому передбачається, що Google AdWords Editor і Директ Коммандер вже встановлені.

Послідовність дій

1screenshot_4

Спочатку потрібно експортувати файли з AdWords. Переносяться всі працюючі групи оголошень. Щоб зробити це, натисніть на вкладці Акаунт в AdWords Editor і знайдіть там Експорт. Для перенесення доступний навіть цілий обліковий запис, але якщо потрібно експортувати лише окремі оголошення, то й вибирають відповідну вкладку «Експортувати кампанії та групи». Ви вибираєте потрібні оголошення, позначаючи їх у вікні галочками, а потім підтверджуєте вибір кнопкою Ок. Все скачується у форматі CSV.

На наступному етапі кампанії потрібно підготувати до імпорту. Для цього таблицю відкривають у форматі ексель або іншому редакторі, що дозволяє працювати з таблицями. Залишають лише ті стовпці в завантаженому файлі, які будуть потрібні для перенесення:

screenshot_5
  • Campaign, найменування;
  • Ad Group, групи;
  • Final URL, посилання;
  • Headline, заголовок;
  • Description Line 1 та 2, відповідно, рядки, 1 та 2;
  • Display URL, посилання, які використовуються для переходу;
  • Keyword, ключові слова;
  • Callout text, необхідні уточнення.

Враховуйте, що якщо додавалися мінус-слова, то вони опиняться в стовпці з ключовими ключами, і їх доведеться видаляти. Після того, як ви очистили таблицю від зайвої інформації, кампанія вважається готовою до перенесення.

slbn8lr844-nxs44awzkjzfyjh4

Самі дії у Коммандері прості:

  • Відкрийте Програму зверху праворуч;
  • Виберіть Імпорт кампаній;
  • Завантажте вашу "очищену" таблицю;
  • Проконтролюйте, щоб усі категорії підвантажувалися коректно: усі відповідні стовпці мають бути заповнені;
  • Якщо виявлено помилки, їх можна буде виправити у редакторі.

Найголовніше, що потрібно зробити, – відредагувати ключі. Вони знаходяться у вкладці Фрази. Вам потрібно відкрити Майстер довідок та встановити однакову ставку для всіх ключів без винятку. Оператори ключів у Гуглі та Яндексі різняться. За допомогою "Пошук та заміна" підставляйте потрібні символи. В Яндексі модифікатори широкої відповідності допомагають вмикати стоп-слова в ключі примусово. Якщо потрібна точна відповідність, то квадратні дужки замінюються "", а якщо важлива фразова відповідність, то навпаки. Форма слова зафіксується, якщо до ключа поставити!

Для використання динамічної вставки в заголовку об'яв потрібно проробляти регістр ключової фрази. Це робиться за допомогою вкладки Мультиредагування, Зміна регістра. Ви вибираєте потрібний варіант і коректуєте під них фрази, після чого вони набувають легкочитаний, повністю «олюднений» зміст.

У Директі також можна повністю відкоригувати ключі, використовуючи інструмент Мультиредагування. Якщо ви виконаєте коригування, виключіть перетину чи дублі, то внутрішньої конкуренції між ключовими ключами не виникне.

Залишився останній етап – налаштування оголошень у Директі. Використовуйте "Пошук та заміна", замінюючи символи на ті, які зрозумілі Яндексу. Наприклад, у Гуглі це {KeyWord}, а в Яндексі - #Ключ#. До вже впорядкованих об'яв додайте розширення: швидкі посилання, адреси посилань та описи до них.

2ydmev0xwgdwcen8hpqe8wmyhvw

Також вам потрібні utm-мітки до урлів. Основними серед них вважаються: source і medium, campaign та content, а також term.

Коммандер надає можливість швидкого додавання візитки до будь-якого з ваших оголошень. Вибрати пункт Візитка можна із "правого" меню. Редагуйте, заповнюйте поля та не забудьте зберегти виконані зміни. Потім натисніть "Проставити візитку".

Якщо одночасно переноситься кілька кампаній, то основні налаштування можна виконати відразу в Коммандері. Усі переноси вирушають на модерацію. Поставте галочку, виділіть потрібну, натисніть праву кнопку, потім Змінити стан, Відправити на модерацію. Коли ви відправите інформацію на сервер, зможете коригувати ставки в Директі. І тоді кампанія вважається повністю підготовленою до запуску.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019