Перенесення рекламної кампанії з Яндекс.Директ у Google AdWords

20.10.2016
Перенесення рекламної кампанії з Яндекс.Директ у Google AdWords

Сьогодні йтиметься про перенесення рекламних кампаній між рекламними сервісами. Не так вже й просто перенести РК з однієї системи до іншої, враховую велику різницю у функціоналі.

Використовуйте AdWords та Коммандер. Якщо розібралися, як експортувати кампанії з Ґуґла до Яндексу, то легко зможете виконати й зворотну дію. Тим більше, що існує відразу 2 методи вивантаження кампанії з Директа до Google.

Щоб експортувати кампанію з Яндекса, слід використовувати інтерфейс «Керування кампаніями». Вибирайте потрібну та завантажуйте файл. Або використовуйте другий спосіб - експорт за допомогою команди. Для цього використовуйте такий ланцюжок дій Додаток-Експорт у файл-Групи. Все зберігається у CSV-форматі.

Не забувайте, що потрібно адаптувати ключі та оголошення. Щоб полегшити підготовку даних, використовуйте таблиці екселів: розділіть інформацію на дві.

Потім слід підготувати ключові слова. На 1 лист переносять усі ключові слова. Для цього передбачте певні стовпці:

  • Campaign - найменування обраної рекламної кампанії;
  • Ad Group – скопійований стовпчик із групами оголошень;
  • ключі Keyword.

Враховуйте, що в AdWords усі мінуси повинні видалятися. Також не забувайте, що квадратні дужки, ! та "" працюють в Яндексі інакше. Потім слід перевірити, наскільки ключові слова відповідають.

Правила підготовки оголошень

Правила підготовки оголошень

У жовтні створення звичайних текстових оголошень в AdWords закриють. Тому варто знати, як переносити оголошення у різних форматах.

Якщо ви використовуєте звичний текст-формат, то на 2-му аркуші вашої екселівської таблиці буде така інформація в стовпцях:

  • Campaign - найменування;
  • група оголошень Ad Group;
  • заголовки Headline;
  • рядки опису максимум по 38 символів Description Line 1 та 2;
  • посилання Display URL;
  • Final URL — скопійований стовпець посилання.

Якщо переносять розширені оголошення, то заповнюють:

  • найменування Campaign;
  • група Ad Group;
  • заголовки Headline 1;
  • текст Headline 2;
  • Description - скопійований текст;
  • урл Path 1 та 2;
  • посилання Final URL — посилання.

Чим відрізняються системи Яндекса та Гугла?

scrsadceenshot_7-1

Можна вибрати будь-який варіант перенесення, але пам'ятайте, що системи відрізняються в деяких пунктах. Потрібно приділити увагу тому, щоб заголовки та тексти відповідали критеріям AdWords, а символ, що позначає динамічну вставку #, замінювався на {KeyWord}.

Після цього вам залишилося лише перенести готові дані до AdWords Editor. Відкрийте обліковий запис і натисніть Імпорт – Вставити текст. Скопіюйте та вставте таблицю. Натисніть Обробити, але спочатку перевірте правильність внесеної інформації.

Потім додайте оголошення за тим самим алгоритмом. Також використовуйте розширення, передбачені в останній версії редактора. Для додавання передбачено вкладку Розширення оголошень, а для додавання нових – Загальна бібліотека

На останньому етапі виконайте налаштування, встановіть бюджет кампанії та вкажіть основні параметри, а потім вивантажте її безпосередньо в AdWords.

За допомогою перенесення кампанії ви зможете значно скоротити час на запуск нової рекламної кампанії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019