ВКонтакте запустив 4 програми для спільнот: використовуйте їх для просування!

11.11.2016
vkmain

Трохи більше тижня тому ВКонтакте представив цікаве оновлення – програми для спільнот. Поки що їх всього 4, але навіть цих інструментів буде достатньо, щоб збільшити можливості реклами та забезпечити «біле» просування вашої групи. Залишилося тільки розібратися, що це за додатки та чим вони корисні. Про це й поговоримо.

Де знайти?

gde-naiti

Щоб знайти доступні до вашої спільноти програми, скористайтеся внутрішнім розділом «Керування спільнотою». Там перейдіть на вкладку «додатки» та побачите доступний каталог із 4 пунктів:

  • квитки чи продаж квитків на ваші заходи;
  • онлайн-запис: для тих, хто надає послуги чи проводить тренінги;
  • анкети: для опитувань серед користувачів;
  • тести, які допомагають перевірити знання чи уточнити переваги ваших передплатників.

Виберіть потрібний формат, а потім активуйте програму.

Як працювати?

guvvpowaani

Після того, як ви активуєте програму, ви зможете налаштувати три параметри:

  1. Дайте назву кнопки, на яку натискатимуть користувачі, щоб відкрити програму.
  2. Налаштуйте видимість, тобто вкажіть, хто з ваших передплатників бачитиме програму.
  3. Вкажіть сніпет (у додатках є готові варіанти – записатися, відкрити, зв'язатися, заповнити).

Враховуйте, що миттєво ви можете запустити лише одну програму. Тому вибирайте відразу той формат, який буде ближчим до вашої ЦА і який більше відповідає актуальним цілям.

Особливості додатків

Отже, кожен стандартний додаток має свої можливості. І всього їх чотири:

  1. Квитки на TimePad. Працює лише в тому випадку, якщо ваш захід вже створено на Таймпаді. Тоді ви можете пропонувати квитки. У формі для заповнення зазначаються: назва заходу, час його проведення та вартість квитків. При покупці квитків ваші клієнти повинні будуть вказати ім'я, прізвище та е-майл. Заплатити завжди можна онлайн за допомогою картки.
  2. Тести. Доступні тести з кнопками та з текстовими варіантами відповідей. Ви можете налаштувати їх так, щоб після кожної відповіді користувач бачив правильний варіант, або він дізнався правильні відповіді тільки після проходження всього тесту. Часто такі програми використовують у навчальних програмах.
  3. Анкети. У найпростішій своїй формі використовуються для збору первинної інформації про клієнта та його потреби. Ви зможете створювати складні анкети з можливістю оцінювання за шкалою, з можливістю подачі коротких або розгорнутих відповідей.
  4. Онлайн-запис. Додаток допоможе клієнту записатися до вас на прийом/стрижку/манікюр/консультування через групу ВКонтакте. Програма працює на основі хмарного сервісу, що дозволяє автоматизувати запис у сфері послуг.

Нові можливості ВКонтакті дозволять вам максимально наблизитися до цільової аудиторії та суттєво підвищити конверсію! Потрібно лише не боятися експериментувати.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019