Сім способів зацікавити клієнта ще до особистої зустрічі

07.10.2016
Сім способів зацікавити клієнта ще до особистої зустрічі

Ваш продукт може бути приголомшливим, а послуга – мегаефективною та дешевою. Але будь-який товар не продасть себе сам – важливо зробити правильну пропозицію клієнту. Ситуація ускладнюється тим, що люди, які приймають рішення, в день отримують цілу купу листів зі словами «ми знаємо, як збільшити ваш прибуток, і це не жарт!». А значить, потрібно зробити так, щоб кардинально від них відрізнятися, а ще так, щоб ваша пропозиція виявилася дійсно корисною та цікавою. Звісно, «найголовніший продаж», підписання договору відбудеться на особистій зустрічі. Ми ж пропонуємо 7 фішок, використовуючи які ви спонукаєте клієнта на цю зустріч прийти.

Трохи очікування та правильна підготовка

Трохи очікування та правильна підготовка

№1. Щоб здійснювати справді успішні угоди, доведеться навчитися чекати. Можливо, компанія зараз процвітає і зовсім не збирається нічого міняти. Але будь-яка зміна – це нагода запропонувати нову послугу. Тому завжди будьте в курсі того, чим займаються компанії, що вас зацікавили. Наприклад, якщо фірма відкриває нову торгову точку, ви можете запропонувати їй незамінну програму складського обліку тощо.

№2. Що ж до підготовки, то тут все просто. Подумайте, як можна описати вашу діяльність в одному реченні за принципом: що, кому, для чого. Можете використовувати трактування, орієнтоване вирішення певних завдань, чи трактування, де зазначені прямі вигоди від співробітництва із вами. Наприклад: "ми допомагаємо малому бізнесу створювати сайти" або "ми виводимо сайти в ТОП за 2 місяці". Маркетингові фахівці стверджують, що ця фраза має бути максимально ємною, але при цьому короткою та зрозумілою. Щоб ви могли розповісти про свою пропозицію не лише на конференції, а й навіть піднімаючись у ліфті офісного центру з потенційним клієнтом.

Говоріть про результати у цифрах і без помилок

№3. Використовуйте математичний вираз результатів. "Наші тексти гарантують конверсію в 30%" або "Програма обліку знижує витрати на 18%". Допомагаєте збільшити швидкість процесів чи працюєте над збільшенням прибутку? Оцініть у цифрах, чому з вами вигідно, і говоріть про це клієнту.

№4. Завжди перевіряйте листи на помилки! Граматичні грубі (і не дуже) помилки, а також всілякі описки можуть спотворити зміст речення. Але й це ще не все – від неписьменного листа віє непрофесіоналізмом та шахрайством. Можливо, імператриці свого часу і було дозволено писати «зічко», а не «ще», але в сучасному діловому листуванні це правило не діє.

Використовуйте професійні майданчики

Використовуйте професійні майданчики

№5. Для просування себе та свого продукту добре підійде платформа LinkedIn, відома мережа професійних контактів. Тут можна спочатку «додатись у друзі», просто пояснивши, що ви працюєте в суміжних областях, а десь через 5-7 днів відправити розгорнуте повідомлення із пропозицією про співпрацю. Складайте індивідуальні листи для кожного з ваших друзів. Буде добре, якщо ви вникнете в суть його бізнесу і зможете зрозуміти, які завдання допоможе вирішити ваш продукт саме у його фірмі.

Вибирайте привабливі теми для письма та зацікавлюйте експертністю

№6. Пам'ятайте – особі, яка приймає рішення, листи такого змісту надходять тоннами. Перше, що може виділити вашу пропозицію – цікава тема. Наприклад, "Ідея, що дозволяє знизити витрати на доставку в 3 рази". Але не забудьте, що у листі має бути короткий опис вашої пропозиції, а не вичерпна презентація. Адже немає гарантії, що презентація без вашої особистої участі зможе «правильно» продати продукт, а у клієнта може скластися хибна думка. Крім того, коли ви зустрічаєтеся особисто, ви завжди можете побачити справжню живу реакцію на свою пропозицію.

№7. Подумайте, чому люди взагалі мають із вами зустрічатися? Напевно тому, що ви – експерт у своїй галузі. Отже, навчитеся розмовляти однією мовою зі своїми клієнтами, використовувати ті ж професійні терміни та жаргонізми. А щоб усе було зрозуміло, частіше читайте тематичні блоги, журнали та новини!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019