Ремаркетинг: головні поради, без яких він не буде ефективним

23.09.2016
Ремаркетинг: головні поради

Статистика безжальна: лише 2% залученого трафіку конвертується під час першого відвідування сайту. Виходить, що 98% відвідувачів – це можливі клієнти, які можуть повернутися до вас, а можуть знайти привабливішу пропозицію. Зрозуміло, що втрачати їхню увагу – непробачна помилка. Тому і існує ремаркетинг

Як працює ремаркетинг?

Як працює ремаркетинг

Ремаркетинг - це реклама, що працює за певним принципом. Вона діє як нагадування для тих, хто відвідував ваш сайт, хто вже цікавився вашими товарами. Відповідає за запуск ремаркетингу спеціальний код на сайті, і ваші оголошення показуються користувачам навіть тоді, коли вони переглядають чужі товари. Так, ось це відчуття, що Яндекс слідкує за вами і знає все, чим ви цікавитеся, - це якраз принцип роботи ремаркетингу.

Отже, завдяки цій рекламній техніці ви можете конвертувати покупців набагато більше, ніж 2% відвідувачів. Але є базові правила, яких потрібно дотримуватися.

Правила ремаркетингу

Правила ремаркетингу

Для максимальної конвертації активно використовуйте основні принципи ремаркетингу:

  1. Сегментація . Спостерігайте за своєю цільовою аудиторією та поділяйте її за поведінкою, віком, перевагою та іншими ознаками. Є спеціальна модель Ліндскорінг, яка допомагає зрозуміти, коли відвідувач вже готовий здійснити покупку. Активно використовуйте отриману інформацію, щоб оптимізувати показ об'яв. І користувач знову буде бачити посилання на сторінки, що його цікавлять.
  2. Частота показів . Уявіть – ви заходите до салону, щоб обрати новий смартфон. Ви ще не вирішили, чи хочете ви білий айфон або чорний Samsung. Але тут з'являється продавець-консультант. Він знає все про все, який колір нині модний, як встановити гру про покемонів, але не відпускає вас ні на секунду. Чи станете ви купувати під тиском? Дуже навряд. Швидше за все, надто агресивний продаж нікому не сподобається. Щоб уникнути подразнення, слід обмежити частоту показів. Оптимальна стратегія – фіксувати межу показів і використовувати їх більше зазначеного часу. Звичайно, тут важливо враховувати і мету, і теплоту покупця, але професіонали не рекомендують більше 20 показів на місяць.
  3. Тривалість рекламної кампанії . Короткі кампанії, тривалістю до 7 днів, можуть стати успішнішими, ніж тривалі, до 90 днів. Все залежить від того, який продукт ви пропонуєте. Зрівняйте масштаб кампаній, щоб ви могли зрозуміти, що краще працює.
  4. Оновлення . Це чи не основа успіху. Коли відвідувач бачить, що на сайті – активне життя, він зацікавлений у тому, щоб стежити за новинами. Саме поновлення допомагають утримати увагу.
  5. А/В тестування . Вивчіть, які оголошення найефективніші. Різниця може бути лише одне слово, а конверсія зросте на 40%. Важливим є і розмір оголошень. Вже встановлено, що оголошення 728*90 або 300*25 пікселів працюють краще за інших. Тип контенту: графіка, аналітика чи розважальні тексти – вашим відвідувачам може бути цікавим щось інше, крім того, що їм показують.
  6. Burn Pixel . Підійде тим, хто практикує лише разові покупки. Це особливий рядок коду, який спрацьовує, коли користувач підтверджує замовлення. З цього моменту рекламні оголошення йому більше не демонструються.

Однак, вам не варто ігнорувати існуючих клієнтів. Адже статистика показує, що 80% вашого доходу вам принесуть 20% клієнтів. І навіть якщо клієнти конвертувалися за однією акцією, їх завжди можна залучити до іншої.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019