Гаряче-холодно чи навіщо складати теплокартки для сайту

07.11.2016
навіщо складати теплокартки для сайту

Для того, щоб відстежити поведінку користувачів на сайті, використовують різні методи, в тому числі і складання теплокарт. Завдяки тепловим картам власники ресурсів можуть зрозуміти, яка область сторінки є більш привабливою для користувачів, які з них більш клікабельні. Але що таке теплокартка та в чому особливості її складання?

Визначення теплокарт

1

За визначенням, теплокарта складається з карток різних типів, що допомагають відстежувати кліки, фокусування уваги та скролінг:

  • теплокартка кліків – це вільна інформація про всі кліки, зроблені користувачами на сторінці вашого ресурсу. Завдяки їй маркетолог дізнається дуже багато про поведінку користувача на сайті і може дізнатися, що саме подобається/не подобається клієнтам, а також визначити, які області потребують оптимізації;
  • 1-website-heat-map-example_image
  • теплокарта фокусування уваги допомагає виявити області, найбільш привабливі для користувачів, вичленувати найпривабливіші елементи, що привертають увагу. Завдяки такій карті ви зможете змінити дизайн таким чином, щоб користувачі більше часу проводили на сторінці;
  • heatmap
  • теплокарта скролінгу дозволить визначити, наскільки динамічно користувачі переглядають сайт, а також виявити «вузькі» місця, де інтерес потенційних клієнтів зникає. Можливо, їм не сподобалася добірка картинок або не зацікавило відео, а можливо, ви використовували занадто довге текстове полотно, що змусило ваших клієнтів піти, не дійшовши до цільової дії.
  • vnnv7ktaqlgp5cd7gyzl_scroll

Завдяки ретельному вивченню теплових карток сайту ви зможете якісно збільшити продажі. Також їх складання є доцільним у випадку, коли ви запускаєте оновлений дизайн – тоді за допомогою карток можна проаналізувати, як відвідувачі реагують на зміни.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019