Посилальна маса. Мінусинськ. Як вийти з-під фільтра?

28.10.2016
Минусинск. Как выйти из-под фильтра?

Фільтр Мінусинськ та способи виходу з-під нього – одна з найбільш обговорюваних серед вебмайстрів тем. Причому терміни виходу відрізняються, і дуже суттєво: хтось готовий похвалитися, що вивів сайт за 3 тижні, а в когось весь процес зайняв майже півроку. Від чого залежить термін? І що повинна являти собою маса посилань, щоб не потрапити під фільтр?

Види SEO-посилань та як з ними працювати

screenshot_1

Процес зняття посилань залежить від того, як вони були придбані. Зараз розрізняють три основні типи посилань:

  1. орендні.
  2. Вічні, придбані через біржі, або через приватних брокерів.
  3. Спам, коли посилання розміщуються на форумах у великій кількості.

Найлегший процес зняття – у тому випадку, якщо орендні посилання. Тоді ви легко знімаєте куплені посилання, а потім задієте відповідні сервіси, що дозволяють прискорити індексацію сторінок: наприклад, getbot.guru або indexgator.com. Мине менше місяця (орієнтовно), Яндекс неодмінно помітить ці зміни та зніме фільтр.

З вічними посиланнями дещо складніше. Особливо якщо їх купували кілька років. Якщо замовник добре спонсорував покупку таких посилань, їх може бути більше 1000, причому частина обов'язково опиниться на вже неактивних сайтах. Найстабільніший ресурс для розміщення вічних посилань – miralinks.ru. Існуючі тут майданчики працюють стабільно, за кілька років функціонування залишається понад 80% лояльних та стабільних ресурсів. Змінити або видалити посилання можна масово, зв'язавшись зі службою підтримки ресурсу. Однак їм доведеться надати ID номери майданчиків. Враховуйте, що 10-15% випадків доведеться платити за видалення посилань.

На інших ресурсах такого плану справи негаразд. Ви можете придбати посилання на 1000 сайтів, а вже через 12 місяців половина з них вийде з трафіку. Щоб видалити/зняти посилання, доведеться самим розшукувати власників сайтів. Це дуже довго, а ще й збитково. Ймовірно, понад 70% із них попросять грошей за зняття. Масштаби витрат на зняття посилань іноді просто вражають! Бувають навіть такі випадки, коли простіше створити новий сайт, замість платно знімати посилання. Іноді це справді раціональніше, тим більше, що у бюджеті ще залишаться кошти для «білого» просування.

12

Ще один нюанс: рідкісні майданчики купівлі посилань перевіряють сайти, зареєстровані в система, на фільтри. Якщо виконати просту перевірку на АГС, то виявиться, що половина посилань має фільтри, деякі не дають потрібної кількості вихідних, інші вийшли із системи, а на треті посилання розміщені як прямі входження, що вкрай негативно розцінюється Яндексом.

Якщо ж ви купуєте вічні посилання у приватних брокерів, то потрібно відразу оцінити, чи є продавець власником або посередником. У хороших майданчиків стабільний контингент, тобто плинність сайтів невелика. Крім того, продавець, який дорожчає репутацією, намагатиметься у разі проблем сам зняти посилання і зробити це безкоштовно.

Найскладніший випадок – коли основна маса посилань знаходиться на форумах, у спамі. У цьому випадку зняти надмірну масу не допоможе навіть пряме звернення до техпідтримки Яндекса. Якщо така ситуація виникла, рекомендується створити новий сайт з урахуванням останніх вимог пошуковика.

minusinsk-1

Але що має бути «безпечною» посилальною масою? Тут багато залежить від теми ресурсу і кількість сайтів, що посилаються. Якщо ваш сайт у ТОП-20, то вхідних посилань може бути 200-300, інакше ризикуєте потрапити під Мінусинськ. Якщо ж ви все-таки потрапили під фільтр, потрібно починати роботи зі зниження посилальної маси. Як тільки Яндекс побачить динаміку зниження, він зніме фільтр. Мінімальний термін для цього – 3 тижні. Як показує практика, зазвичай Яндексу «подобається» близько 500 доменів, що посилаються на ресурс, а зняття відбувається за місяць-півтора.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019