Блог

Месенджери та маркетинг: поєднуємо!
Месенджери, тобто програми з миттєвого обміну повідомленнями, цілком можна використовувати і для вирішення бізнес-завдань. Адже це дуже зручно: так легко залишатись на зв'язку з клієнтом у будь-який час.
06.07.2016
Тонкості використання спецоператорів в Яндекс.Директі
Спецоператори – досить простий та зрозумілий інструмент Яндекс.Директа. Він потрібний, щоб рекламодавець міг точніше налаштуватися на потрібну аудиторію. Але є великий ризик неправильного використання спецоператорів. Давайте розберемося з найпоширенішими помилками.
01.07.2016
Розрахунок конверсії свого сайту
Як зрозуміти, що ваш сайт популярний та ефективний? Головним показником популярності у мережі вважається конверсія.
08.06.2016
Руйнуємо міфи або чому не варто вірити в SMM
Практично кожна маркетингова стратегія включає і в соціальних мережах. Це чудовий спосіб зробити свій бренд успішним, зрозумілим, близьким до споживача. Але лише за професійного підходу. Дилетанти ж «лякатимуть» вас міфами. А міфам, як відомо, не можна вірити без перевірки. Отже, почнемо.
03.06.2016
Мобільна версія: переваги, недоліки, особливості
Стратегія з мобільною версією має на увазі створення другого сайту. Перший – це декстопна, базова версія, а другий створюється для користувачів планшетів та смартфонів. Сервер визначає пристрій користувача та направляє його на відповідну версію.
23.05.2016