Лендінг за правилами. Як зробити гаразд?

29.06.2016
Лендінг за правилами

Лендінг створюється, коли відвідувачеві потрібно запропонувати один певний товар або підштовхнути до однієї важливої дії. Лендінг може «продавати» речі, підписку чи реєстрацію, курси чи меблі, а може підштовхувати до переходу на основний сайт.

Критерії якості лендінгу

Щоб лендинг успішно працював, потрібно створювати його за правилами. Є 8 базових правил, і відхилятися від них не слід:

Щоб лендинг успішно працював
  1. Ціль – одна, і вся сторінка присвячена їй.
  2. Візуальна ієрархія витримана: йдемо від загального до часткового, від інформації до заклику до дії.
  3. Дії зрозумілі: лендинг обов'язково має містити кнопки із закликами купити, оформити тощо.
  4. Привабливе оформлення. Лендінг має подобатися візуально.
  5. Текст – обов'язково якісний та заманливий, щоб його хотілося прочитати від початку та до кінця.
  6. Фотографії – яскраві та привертають увагу, але не відволікають від завдання.
  7. Точна вказівка на вигоди для клієнта.
  8. Процес продажу – наполегливий, але не агресивний.

Лендінг знадобиться і в тому випадку, якщо у вас вже є чудовий сайт, що функціонує. За допомогою нього можна розповісти про нову акцію або оновлені функції ресурсу.

Правила створення лендінгу: подробиці

Правила створення лендінгу

Отже, визначте мету: навіщо ви створюєте лендинг і який результат плануєте отримати у результаті. Всі рухи на шляху до мети мають бути логічними та прямолінійними. Якщо при продажі кросівок ви перемкнетеся на шикарні подорожі, чекайте на провал.

Вивірена візуальна ієрархія допоможе сприймати ваш лендинг послідовно. У кожному пункті – своя ідея, і відвідувач іде вниз, як сходами. А внизу на нього чекає «приз» - кнопка із закликом, яка пояснює, що потрібно зробити. Заклик чіткий, однозначний і навіть командний: наприклад, «Зателефонуй!».

Щоб лендинг цікаво було розглядати, попрацюйте над дизайном. Часто такі сторінки прикрашають колажами із фото, незвичайною графікою чи фоновим відео. Не забувайте, що зображення мають бути якісними. І пам'ятайте про текст! У лендингу не так багато місця і немає часу пускатися у широкі міркування. Текстова інформація має бути лаконічною, але й привабливою.

А ще у тексті обов'язково варто згадати вигоди. Навіщо взагалі відвідувачу ваш диво-сік чи блог про подорожі? Адже людині хочеться отримувати щось замість своїх зусиль. Підписався – є доступ до ексклюзивної інформації, купив – і зможеш виділитись серед натовпу.

лендінг = історія

І ще один момент: продаж має бути прямолінійним. Просто кажіть, що ви продаєте і для чого це потрібно. Тільки уникайте настирливості та агресії.

Будь-який лендинг може стати цікавою історією, що приносить прибуток. Щоб зробити такий, достатньо дотримуватися цих правил. Але не виключайте фантазію!

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019