Блог
Про що потрібно пам'ятати дизайнеру під час створення веб-продуктів
Розповімо про правила «хорошого тону» для веб-дизайнера, про той кодекс «правильної роботи», який суттєво полегшує роботу з макетом спеціалістам із суміжних відділів. І почнемо з технічних моментів щодо малювання та оформлення. Саме вони допомагають робити сайт закінченим і зрештою позитивно впливають на конверсію.
Логотипи-2018. Десять ключових трендів року
Щоб зрозуміти, як зміниться дизайн логотипів у 2018 році, достатньо подивитися на роботи провідних студій та проаналізувати, які рішення найпопулярніші на майданчиках типу Behance.net, Dribbble.com. У них використовуються різні техніки та стилі, але є й загальні тенденції. Саме вони вважаються трендовими.
Веб-навігація: покращуємо та вдосконалюємо
Навігація – це те, що допомагає користувачеві подорожувати сайтом. Це структура каталогу в інтернет-магазині, що допомагає знайти потрібну річ, меню інформаційного сайту з підрозділами для різних груп контенту, список тем на порталі новин і так далі.
Лендінг за правилами. Як зробити гаразд?
Лендінг створюється, коли відвідувачу потрібно запропонувати один певний товар або підштовхнути до однієї важливої дії. Лендінг може «продавати» речі, підписку чи реєстрацію, курси чи меблі, а може підштовхувати до переходу на основний сайт.
Переваги та недоліки адаптивного дизайну
Останні рекомендації Google стосуються використання адаптивного дизайну при створенні mobile-friendly сайтів. Насправді для цього виконується спеціальна верстка: коли браузер користувача завантажують HTML-код, вимикається метатег viewport. Через нього браузер отримує сигнал, що потрібно масштабувати сторінку, підігнати її під ширину екрана.