Правильно вибираємо колір та збільшуємо конверсію!

Колір – основа візуального сприйняття. Він може мати у своєму розпорядженні або дратувати або навіть викликати нудьгу, але байдужих до тієї чи іншої колірної концепції не залишається. Відомо, як колір впливає на настрій, а значить, він важливий і тоді, коли людина ухвалює рішення про покупку.
До речі, маркетологи вже давно вивчають вплив кольору – є безліч рекомендацій, якими варто скористатися та покращити конверсію.
Де важливий колір?

Будь-яка ваша взаємодія з клієнтом так чи інакше «забарвлена» - це і фон, який бачать на сайті, і колір букв у листі і навіть відтінок кнопки кол-ту-екшн. Огляд, повідомлення про акцію чи інший рекламний лист не повинні викликати відторгнення візуально. Якщо користувачеві приємно перебуватиме на вашій сторінці, то набагато більша ймовірність, що він пройде ланцюжок з багатьох дрібних «так» і прийде до рішення про покупку.
Вибираючи кольори, що відповідають перевагам покупця, ви ніби усуваєте головні сумніви, говорячи «я свій і розумію, що тобі необхідно».
Великі бренди вибирають свій колір особливо ретельно і навіть замовляють для цього найскладніші дослідження ринку. Але можна скористатися і перевіреними порадами – і особливо це важливо при розробці логотипу та оформленні сайту компанії.
Якщо ж дизайн вже завершений і складних експериментів не хочеться, можна «пограти» з кольором кнопки CTA: тестуйте всі зміни, і ви зрозумієте, який відтінок викликає найбільший відгук у користувачів.
Що каже статистика?
Статистика стверджує, що ефективність кольорових оголошень на 25% вища порівняно з чорно-білими. Ще вона каже, що потенційному покупцю достатньо 1,5 хвилини, щоб сформувати первинну думку про бренд, і вона буде позитивнішою, якщо в оформленні рекламних продуктів використовувалися близькі та зрозумілі клієнту кольори.
І до речі: понад 90% людей оцінюють річ, яку збираються купити саме візуально. І це правило працює як для кондитерських виробів, так і для мішків із цементом. А колірне рішення, яке використовується брендом знову і знову, веде до його впізнання. Пам'ятаєте, як Beeline чудово «маскувався» під бджолу?
Ще один момент: більше 85% успішних маркетологів стверджують, що презентації сприймаються набагато краще, якщо при їх створенні використовувалися яскраві кольори. І близько 80% рекламників вважають, що колір навіть дає їхній компанії певну конкурентну перевагу.
Які кольори використати?

Подивіться на логотипи відомих компаній, і ви побачите, що більше 92% їх використовують в оформленні один-два кольори. Пальму першості поділяють між собою червоний, синій та сірий (чорний) – приблизно по 30% кожному. Активно використовується золотий та зелений.
А все тому, що для кожної групи споживачів і для кожного типу товару має бути свій колір:
- чорний уособлює розкіш, але він викликає страх;
- коричневий говорить про нудьгу;
- бузковий вважається «чисто жіночим» кольором і майже ніколи не подобається чоловікам;
- ті, хто обмежений у засобах, вибирають «стійкі» синій та зелений: вони демонструють стабільність та надійність;
- кольори імпульсивних покупок – помаранчевий та яскраво-синій;
- і жінкам, і чоловікам однаково подобаються блакитний блакитний та листяний зелений;
- бордовий уособлює королівську розкіш;
- помаранчевий – позитив та доступність.
Вибирайте кольори, близькі до вашої компанії за духом, і не забудьте врахувати думки клієнтів – і конверсія зросте!