Розрахунок конверсії свого сайту

08.06.2016
Розрахунок конверсії свого сайту

Як зрозуміти, що ваш сайт популярний та ефективний? Головним показником популярності у мережі вважається конверсія.

Як визначити конверсію?

d21d12

Конверсія або, якщо точніше, коефіцієнт конверсії, це відношення того числа відвідувачів, хто вчинив цільову дію, до загального числа тих, хто зайшов на сторінку. Цільові дії визначаються залежно від специфіки сайту. Це можуть бути перегляди, підписки, покупки, перехід по рекламному лінку і так далі. Для різних бізнес-напрямків різні цільові дії вважаються визначальними.

Коефіцієнт конверсії = (кількість необхідних процесів/загальна кількість відвідувачів ресурсу)*100.

Наприклад, за минулий тиждень ресурс відвідали 100 осіб, а зробили покупки – 2. Коефіцієнт конверсії – 2%. Але де ж взяти цифри для розрахунку?

Є безкоштовні лічильники відвідувань та спеціальні сервіси. Два з них відомі практично всім: Google Analytics та Яндекс.Метрика. За допомогою цих ресурсів ви зможете повністю проаналізувати відвідуваність вашого сайту: скільки користувачів приходить і звідки, які сторінки найпопулярніші, як довго гості затримуються на вашому ресурсі. Тут можна дізнатися і конверсію. І все це – у вигляді зручних графіків та діаграм, щоб ви могли відстежити зміни у певному часовому проміжку.

Яким має бути коефіцієнт конверсії? Жодних рекомендаційних цифр тут немає. Все залежить від тематики ресурсу та унікальності речень. Впливає і тип ресурсу (наприклад, магазин та портфоліо цікавлять різних людей і по-різному), і ваше географічне позиціонування та масштаби компанії.

Способи збільшення конверсії

Способи збільшення конверсії

Найголовніший спосіб – робота із пропозицією. Якщо людям не подобається те, що ви пропонуєте, вони пройдуть повз. Пройдуть вони і в тому випадку, якщо не зрозуміють своєї вигоди від покупки чи передплати.

Важливо, щоб сам ресурс був зрозумілим та ефектно оформленим відповідно до правил сучасного дизайну.

Для збільшення конверсії орієнтуйтесь на чотири базові рекомендації:

  • Експериментуйте та тестуйте, змінюйте тексти та зображення, кольори кнопок та елементи дизайну. Шляхом «проб та помилок» ви зможете зрозуміти, що більше приваблює людей;
  • Правильно оформіть кнопки із закликом до дії. Все має бути зрозумілим і просто: завантажити, завантажити, купити. Кнопки обов'язково робляться помітними та розташовуються так, щоб їх не довелося шукати;
  • Акуратно додавайте спливаючі віконця: вони підштовхуватимуть до потрібної дії без роздратування з боку клієнта;
  • Обов'язково зробіть мобільну версію.
ne-zabivaite

Не забувайте про користувачів смартфонів – не варто втрачати частину потенційних клієнтів. Але враховуйте і той факт, що конверсія під час перегляду з мобільних гаджетів дещо нижча.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019