Рекламна кампанія з мінімальним бюджетом – як зробити її ефективною?

07.07.2016
Рекламна кампанія з мінімальним бюджетом

Кампанія PPC (Pay-Per-Click, оплата за клік) потребує певних витрат. Припустимо, ви плануєте рекламу металопластикових вікон - конкурентна і дорога тематика. У вас є плани із «захоплення» ринку, є фахівці з очима, що горять, є чудові оголошення. Звичайно, ви чекаєте на лавину дзвінків і повного спустошення складу. Ось лише передбаченого рекламного бюджету може бути замало. І ваше оголошення буде демонструватися один раз на добу, не наводячи 5% тих клієнтів, про яких ви мріяли.

Але є й хороша новина: навіть якщо рекламний бюджет мінімальний, можна постаратися та отримати максимум із можливого. Тим більше, що аналіз «достатності» бюджету виконується найчастіше вже в момент запуску кампанії, коли уточнюється ціна за клік у певному сегменті.

Як розпорядитись невеликим рекламним бюджетом?

kak-rasporiaditsia

Варіантів, коли клієнт надає необмежений бюджет спеціалісту з реклами, практично не існує у природі. Більше того, замовники чекають на моментальну віддачу та збільшення конверсії з першого ж дня запуску нової кампанії.

Як поєднати сувору реальність із бажаною утопією? Менеджер PPC-акаунту може вчинити таким чином:

  1. Викупити покази за брендованими ключовими словами. Звичайно, це має сенс тільки в тому випадку, якщо ваш бренд знайомий пошукачам. У цьому випадку витрати будуть нижчими порівняно з просуванням за тематичними запитами.
  2. Вивчити можливості Google Display Network. Тут рекламодавець може «потрапити в ціль»: оголошення покажуть тому, хто зараз шукає подібний товар або послугу. До речі, і покази GDN коштують дешевше, ніж в AdWords.
  3. Запустити регіональну рекламну кампанію, обмежившись лише зоною «фізичної присутності» компанії.
  4. Задіяти ремаркетинг. what-is-remarketing Повідомлення буде демонструватися користувачам, які вже відвідували ваш ресурс. Не варто упускати знайомих з вами клієнтів.
  5. Перевірити всі налаштування реклами вручну. Включити оповіщення, налаштувати розклад демонстрації оголошень – все це має сенс зробити, якщо ваша ЦА активна лише вночі/вранці/в робочий час.
  6. Об'єднати бюджет. Налаштування дозволяють об'єднати кілька рекламних кампаній в один обліковий запис і розділити витрати пропорційно. Тоді, якщо для однієї кампанії кліків виявиться менше норми, невикористані кошти підуть на користь іншої кампанії.
  7. Використовувати мінус слова. Такий підхід дозволяє направити рекламу лише на завідомо зацікавлених користувачів.
  8. Виберіть кампанії, де відображається лише номер телефону. Якщо реклама націлена на користувачів мобільних гаджетів, вона виявиться дуже ефективною та – дешевою!

І ще одна хороша новина – тепер можна викуповувати навіть третю позицію SERP. Адже Google став показувати по 4 оголошення в пошуку, а значить, ви заощадите без втрати обсягу конверсій.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019