Рекламна кампанія з мінімальним бюджетом – як зробити її ефективною?

Кампанія PPC (Pay-Per-Click, оплата за клік) потребує певних витрат. Припустимо, ви плануєте рекламу металопластикових вікон - конкурентна і дорога тематика. У вас є плани із «захоплення» ринку, є фахівці з очима, що горять, є чудові оголошення. Звичайно, ви чекаєте на лавину дзвінків і повного спустошення складу. Ось лише передбаченого рекламного бюджету може бути замало. І ваше оголошення буде демонструватися один раз на добу, не наводячи 5% тих клієнтів, про яких ви мріяли.
Але є й хороша новина: навіть якщо рекламний бюджет мінімальний, можна постаратися та отримати максимум із можливого. Тим більше, що аналіз «достатності» бюджету виконується найчастіше вже в момент запуску кампанії, коли уточнюється ціна за клік у певному сегменті.
Як розпорядитись невеликим рекламним бюджетом?

Варіантів, коли клієнт надає необмежений бюджет спеціалісту з реклами, практично не існує у природі. Більше того, замовники чекають на моментальну віддачу та збільшення конверсії з першого ж дня запуску нової кампанії.
Як поєднати сувору реальність із бажаною утопією? Менеджер PPC-акаунту може вчинити таким чином:
- Викупити покази за брендованими ключовими словами. Звичайно, це має сенс тільки в тому випадку, якщо ваш бренд знайомий пошукачам. У цьому випадку витрати будуть нижчими порівняно з просуванням за тематичними запитами.
- Вивчити можливості Google Display Network. Тут рекламодавець може «потрапити в ціль»: оголошення покажуть тому, хто зараз шукає подібний товар або послугу. До речі, і покази GDN коштують дешевше, ніж в AdWords.
- Запустити регіональну рекламну кампанію, обмежившись лише зоною «фізичної присутності» компанії.
- Задіяти ремаркетинг.
Повідомлення буде демонструватися користувачам, які вже відвідували ваш ресурс. Не варто упускати знайомих з вами клієнтів.
- Перевірити всі налаштування реклами вручну. Включити оповіщення, налаштувати розклад демонстрації оголошень – все це має сенс зробити, якщо ваша ЦА активна лише вночі/вранці/в робочий час.
- Об'єднати бюджет. Налаштування дозволяють об'єднати кілька рекламних кампаній в один обліковий запис і розділити витрати пропорційно. Тоді, якщо для однієї кампанії кліків виявиться менше норми, невикористані кошти підуть на користь іншої кампанії.
- Використовувати мінус слова. Такий підхід дозволяє направити рекламу лише на завідомо зацікавлених користувачів.
- Виберіть кампанії, де відображається лише номер телефону. Якщо реклама націлена на користувачів мобільних гаджетів, вона виявиться дуже ефективною та – дешевою!
І ще одна хороша новина – тепер можна викуповувати навіть третю позицію SERP. Адже Google став показувати по 4 оголошення в пошуку, а значить, ви заощадите без втрати обсягу конверсій.