Руйнуємо міфи або чому не варто вірити в SMM

03.06.2016
main

Практично кожна маркетингова стратегія включає і в соціальних мережах. Це чудовий спосіб зробити свій бренд успішним, зрозумілим, близьким до споживача. Але лише за професійного підходу. Дилетанти ж «лякатимуть» вас міфами. А міфам, як відомо, не можна вірити без перевірки. Отже, почнемо.

П'ять головних міфів про «соціальне» просування

mnogo=horosho
  1. Багато = добре. І тут йдеться і про кількість передплатників, і про контент. Передплатники повинні не тільки значитися у групі, але й уважно стежити за новинами, вивчати новинки та ділитися ними. Навіть мільйон передплатників не принесе вам успіху, якщо ваші новини ніхто з них не відстежує. Технічний приріст тут не важливий, важлива активність. Те саме стосується і постів. Можна постити мімімішні картинки кожні 2 секунди, але це ніяк не вплине на продаж. Контент має бути цікавим та привабливим. Щодо графіка оновлень, то тут немає чітких кордонів: все залежить від вимог передплатників.
  2. Кнопки «поділитися» повинні мати будь-який контент. Насправді ні. Люди не дуже люблять ділитися товарами чи акціями, щоб їх не «запідозрили у причетності» до рекламної кампанії. А ось цікаві статті у блозі чи освітні ресурси викликають більше емоцій.
  3. Реклама у соцмережах не потрібна. Насправді цей інструмент вагомий і значущий. І його безперечний плюс у тому, що ви самі налаштовуєте бюджет і можете обмежитися малими вливаннями, отримавши необхідну ефективність.
  4. SMM універсальний та підходить всім. І знову ні. Без урахування специфіки компанії жодного поступу не вийде. Соціальні мережі справді можуть не спрацювати на всі 100%, але й відмовлятися від них не варто. краще, якщо ваша компанія матиме «представництва» скрізь.
  5. Негативні відгуки – у топку. i-ne-zabivaite Якщо ви ігноруватимете негативні відгуки, кількість незадоволених клієнтів зростатиме як снігова куля. Адже це не та популярність, яку хотілося б отримати в результаті, чи не так? На будь-який негатив варто реагувати стримано. Крім того, він свідчить про те, що у роботі вашої компанії справді щось не так. Не варто «показувати колючки», краще вигадати, як виправити ситуацію.

І не забувайте – у соціальних мережах ви на увазі, і будь-який коментар впливає на ваш рейтинг. Тому працюйте з кожним повідомленням цільової аудиторії.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019