Месенджери та маркетинг: поєднуємо!

06.07.2016
Месенджери та маркетинг: поєднуємо!

Месенджери, тобто програми з миттєвого обміну повідомленнями, можна використовувати і для вирішення бізнес-завдань. Адже це дуже зручно: так легко залишатись на зв'язку з клієнтом у будь-який час.

Чим привабливі месенджери для бізнесу

Чим привабливі месенджери для бізнесу

Найголовніший аргумент «за» – зручність. Але варто додати до нього ще один – популярність таких програм. На смартфонах та планшетах, які знаходяться поруч із людиною навіть уночі, обов'язково встановлений месенджер, і не один. Це – чи не найвикористаніші програми для гаджетів. І тому є безліч статистичних підтверджень:

  1. Аналіз, проведений Yahoo, показав, що користувачі відкривають 36% завантажених ними додатків. Це є загальна статистика. А для месенджерів цей показник – 68%. Тобто 7 із 10 користувачів смартфонів відкривають месенджер у перший місяць після встановлення. І 6 із 10 продовжують ним користуватися навіть через рік після завантаження на смартфон.
  2. Verto Analytics стверджує, що можливість миттєвого обміну повідомленнями є дуже популярною серед молоді.
  3. За даними The Economist, кожен користувач WhatsApp використовує програму мінімум по півгодини щодня. Ще один факт: понад 2 мільярди користувачів встановили месенджер взимку 2016 року.
  4. А App Annie, зібравши відомості у Британії, стверджує, що кожен користувач щодня веде понад десять діалогів.
  5. Статистична служба Statista робить таку заяву: лише третину повідомлень та коментарів видно у соцмережах. Решта ж 70% - це «темна сторона», особисте листування. Ця ж компанія стверджує, що у WhatsApp зареєстровано понад мільярд людей. Серед популярних месенджерів також називають Скайп, Вайбер, Телеграм та Facebook Messenger.
  6. За даними Business Insider, у 4-х популярних месенджерах зареєстровано на 500 млн осіб більше, ніж у 4 найвідоміших соціальних мережах.

За допомогою месенджерів замовляють таксі, бронюють готелі, оплачують покупки. І все це – з максимальною зручністю у будь-який час доби. Звичайно ж, маркетологи повинні використовувати можливості для такої комфортної взаємодії із клієнтами.

Вибір месенджера: все за правилами

Щоб підібрати месенджер, що підходить для просування бренду, оцініть програму за такими критеріями:

  • загальна популярність та затребуваність серед вашої ЦА;
  • функціональність;
  • зручність підключення ботів;
  • можливість зручного «стикування» вашого бізнес-проекту та месенджера.

Наведемо огляд найпопулярніших месенджерів, щоб ви могли зорієнтуватися у існуючих програмах.

Skype. skype-logo-open-graph Популярний інструмент для дзвінків у режимі онлайн. Це зручно і для користувачів, і для ваших колег, особливо якщо ви часто проводите відеоконференції.

WhatsApp. Програма, що належить Фейсбуку. Найпопулярніша у світі. Тут немає інструментів для платної реклами, проте представник вашої компанії зможе безпосередньо спілкуватися з цільовою аудиторією. Якщо вам потрібен канал прямого спілкування або ваша компанія – міжнародного рівня, використовуйте WhatsApp. Також він добрий, якщо потрібно організувати систему внутрішнього спілкування співробітників.

Viber. viber Вважається найпопулярнішим месенджером у нас. Тому, якщо ваша ЦА – місцева, варто зупинитися на цьому варіанті. Він хороший і як інструмент для спілкування з клієнтами, і як спосіб спілкування всередині компанії. Тим більше, тут є спеціальні інструменти для просування, інформування, рекламних кампаній.

Facebook Messenger. У ньому зареєстровано близько мільярда людей у всьому світі. Це гідна альтернатива контактній формі сайту, якщо ваш бренд активно представлений у Фейсбуці. Так, відвідувачі сайту зможуть автоматично надсилати інформацію на вашу сторінку у Фейсбуці.

QQ, WeChat. Це розробка азіатських маркетологів із основною аудиторією в Китаї. Але це поки що. Зараз їм зручно користуватися для підтримки зв'язку зі своїми клієнтами та партнерами з Азії, а в майбутньому месенджер планує завоювати європейський ринок.

Telegram. telegram Ця розробка Павла Дурова підійде тим, хто приділяє велику увагу безпеці. Напевно, він розроблявся під девізом «немає стеження»: повідомлення самознищуються, чати набувають «секретності». Також є безліч можливостей для шифрування. Для компаній цей месенджер хороший тим, що в ньому є додаткові можливості для поширення контенту брендованого за допомогою ботів. Якщо ви готові взаємодіяти зі своєю аудиторією в режимі максимальної секретності, то вам підійде саме Телеграм.

Звісно, є й інші месенджери. І ніхто не заборонить вам використовувати одразу всі можливі канали для зв'язку зі своїми клієнтами.

Вирішуємо маркетингові завдання за допомогою месенджерів

Вирішуємо маркетингові завдання за допомогою месенджерів

Кожна програма обміну повідомленнями – це більше, ніж майданчик для двостороннього діалогу. Їх цілком можна використовувати і для підвищення впізнаваності бренду, і для укладання вигідних угод.

Месенджери використовуються для таких завдань:

  • інформаційна, технічна підтримка, оповіщення;
  • поширення контенту, інформації про бренд та компанію;
  • взаємодія із споживачами, опитування;
  • комунікативні зв'язки усередині компанії;
  • цілодобова підтримка зв'язку з клієнтами, прийом замовлень, рекомендації тощо.

Найочевидніший спосіб використання месенджерів у маркетингових цілях – це обмін повідомленнями з користувачами. Тобто це такий самий спосіб спілкування, як е-майл або телефон. Тим більше, що його можна використовувати завжди навіть тоді, коли по телефону незручно розмовляти. Наприклад, коли ваш клієнт їде в громадському транспорті або знаходиться в одній кімнаті зі сплячою дитиною, або застудив горло, або просто не хоче ні з ким спілкуватися голосом, то він може скористатися зручними миттєвими повідомленнями і швидко отримати відповідь від компанії. Звісно, не варто відмовлятися і від традиційних засобів зв'язку. Але месенджери – це зручне доповнення для них. А тому їх також варто використовувати.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019