Схема ROI-маркетингу, яка забезпечить максимум прибутку вашому проекту

13.10.2017

Якщо за ведення проекту e-commerce відповідають відразу кілька фахівців, то складно досягти єдності дій. Відповідно, і прибуток не буде таким високим, як би за все відповідала одна людина. Краще, щоб один керівник контролював усі етапи вирви продажів, приймав рішення про зміни, вибирав процеси для оптимізації на основі аналізу. Існує схема ROI-маркетингу, дотримуючись якої ви зможете легко скласти план робіт і оцінити ефективність вкладень.

Але перед тим, як почати працювати з цією схемою, важливо провести повний аудит, щоб дізнатися про переваги продукту, особливості його просування, канали, через які приходять нові покупці. Оцінюються також пропозиції та дії конкурентів. Аудит дозволяє виявити основні складнощі з формуванням попиту продукт чи послугу.

4 основні напрямки для просування

Для того, щоб збільшити прибуток, потрібно забезпечити:

  1. Зростання продажів.
  2. Зростання конверсії.
  3. Зростання пошукового трафіку.
  4. Зростання рекламного трафіку.

Який із напрямків буде першим? Це вирішують вже після комплексного аудиту, коли виявляють найвужче місце у вирві продажів, що гальмує отримання прибутку.

Як забезпечити зростання рекламного трафіку

Для того, щоб збільшити рекламний трафік, потрібно налаштувати контекстну рекламу, потім провести аналіз її ефективності та оптимізацію за результатами аналізу. Ті ж роботи потрібно провести всіма рекламними каналами. Це допоможе запобігти зливу бюджету, а також збільшити прибуток за рахунок збільшення кількості переглядів рекламного оголошення.

Обов'язково аналізуються:

  • правильність складання семантичного ядра:
  • якість обраних рекламних майданчиків;
  • клікабельність оголошення;
  • показник відмови;
  • ціна залученого ліда.

Як забезпечити зростання пошукового трафіку

Щоб збільшити пошуковий трафік потрібна SEO-оптимізація. План просування складається виходячи із зібраного семантичного ядра, саме це є основою як для внутрішньої оптимізації сайту, так і для зовнішнього пошукового просування.

Для якісного просування необхідно:

  • провести комплексну внутрішню оптимізацію сайту, зробити перелінкування;
  • відстежити технічні помилки, які можуть перешкоджати SEO просування сайту;
  • опрацювати корисні для відвідувачів сайту блоки та функції, які підвищать поведінкові фактори проекту, наприклад, «Порівняння товарів», «Купити в 1 клік», «Розумний пошук»;
  • опрацювати стратегію зовнішнього просування ресурсу;
  • підібрати якісних донорів для розміщення зовнішніх посилань;
  • провести роботи з рекомендаціями та крауд-маркетингом;
  • проводити постійний моніторинг позицій та змін маси посилань;
  • постійна аналітика результатів та коригування стратегії.

Як забезпечити зростання конверсії

Роботи зі збільшення конверсії проводяться після аналізу поведінки відвідувачів на сайті. Обов'язково оцінюються глибина переглядів, показник відмов, час знаходження на сайті, коефіцієнт конверсії.

Структура сторінки має відповідати очікуванням ЦА. На основі прототипу створюється дизайн та верстка. Важливо підібрати таку ідею, яка точно зачепить потенційних клієнтів.

Як забезпечити зростання продажів

На цьому етапі дуже важливо перевірити сумлінність роботи відділу продажу. Іноді саме недбалий менеджер може бути тією «слабкою ланкою», через яку бізнес втрачає прибуток. Підрахувати втрачену вигоду складно, але можна оптимізувати процеси та забезпечити роботу «на максимумі». Для цього проводиться повна аналітика відділу продажу, від технічної інфраструктури до навичок кожного окремого продавця. Обов'язково потрібно перевірити, наскільки добре менеджери знають свій продукт та наскільки оперативно вони зв'язуються з покупцями.

Оптимізація роботи відділу продажів включатиме складання нових скриптів для розмов з покупцями, а також комплексне навчання менеджерів, що допомагає їм поліпшити свої навички і закривати більше угод.

Після того, як роботи проведені за кожним етапом, знадобиться проведення наскрізної аналітики та підрахунок окупності вкладень по кожному з каналів. Таким чином, роботи зі збільшення прибутку вибудовуються циклічно: постановка цілей – створення плану робіт – проведення робіт зі збільшення рекламного, пошукового трафіку, конверсії та продажу – розрахунок ROI для кожного каналу – постановка цілей. Як критерій ефективності завжди буде прибуток, а не якісь ефемерні показники. Саме такий підхід повністю відповідає завданням бізнесу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019