Запускаємо продаж за допомогою Email-маркетингу

20.07.2018

Багато власників інтернет-магазинів свідомо не використовують email-маркетинг або вважають цей канал неефективним. Справді, у цій галузі існує безліч міфів та помилок. Найпопулярніші серед них - про те, що всі розсилки неодмінно потрапляють у спам і не відкриваються, тобто не цікавлять клієнта. Крім того, діє міф про клієнтську базу. Дехто вважає, що його потрібно збирати роками, а інші – що його можна купити. Ще кілька помилок стосуються частоти повідомлень, що розсилаються, та їх змісту (зокрема, вважається, що кожен лист має містити інформацію про акції та приводити до купівлі).

email-маркетинг

Все це – докорінно неправильно. Продаж за допомогою email-розсилки – така ж реальність, як і у випадку з іншими маркетинговими каналами. Тим більше, що сьогодні все активніше впроваджується автоматизація процесів імпорту даних у сервіс розсилок, формування та надсилання повідомлень, а також зв'язок із додатковими каналами комунікації, з усіма можливими месенджерами. Для цього створюється та реалізується багаторівневий сценарій: наприклад, якщо клієнт не прочитав ваше повідомлення, відправлене на пошту, йому можна нагадати про це у Вайбер або через смс, а також за допомогою web-push, що спливають сповіщень. Багатоканальна комунікація із клієнтом швидше призводить до бажаного результату.

Фактично email-маркетинг сьогодні – це не спосіб залучення лідів (потенційних клієнтів, які показали свою зацікавленість), а можливість утримати і «реактивувати» поточних чи старих клієнтів. Він також дозволяє проводити точкову роботу з VIP-сегментом та сприяє зростанню лояльності до бренду.

Як розпочати email-розсилку?

Як розпочати email-розсилку

Щоб отримати перших клієнтів та перший прибуток з цього каналу просування, достатньо двох простих кроків. Перший: передбачте форму передплати на сайті, яка допоможе вам отримувати контакти для вашої бази. Безперервний збір інформації протягом півроку дозволить запустити масове розсилання та отримати відчутний прибуток, який у рази перекриває витрати. Форма передплати має бути помітною, але ненав'язливою. На головній варто виділити окремий блок, а на сторінках сайту помістити статичний модуль.

Другий крок – це "профілактика спаму". Потрібно налаштувати подвійне підтвердження підписки (або double-opt-in через посилання), щоб майбутні листи не потрапляли в спам.

Що можна автоматизувати у розсилці?

Що можна автоматизувати у розсилці?

Сучасні інструменти автоматизації можна адаптувати під потреби будь-якого торгового майданчика. Після запуску проекту можна налаштувати такі серії листів:

  • відразу після підписки (реєстрації) – для утримання уваги та підвищення лояльності;
  • після першої покупки;
  • переглянуті товари та «кинутий кошик» - як нагадування про виявлений інтерес до ваших товарів та стимуляція до покупки;
  • після покупки для отримання відгуку та щоб зацікавити у нових товарах;
  • реактиваційні для тих, хто не робив замовлень більше 1-3 місяців (або 6-12, залежно від типу товару).

Чому емайл-маркетинг – це вигідно?

емайл-маркетинг – це вигідно

Масові розсилки швидко окупаються, якщо кількість адрес у базі перевищує 3000. Але і маючи 500 передплатників можна починати надсилання листів, що залучають. Цікаво, що цей маркетинговий канал – один із найбюджетніших. У середньому вартість відправки 1000 листів не перевищує 2-4 доларів, а прибуток, отриманий з однієї кампанії, може перевищувати витрати у 100 разів!

Email-розсилку цілком можна запустити одночасно зі стартом роботи інтернет-магазину, і вона приноситиме прибуток. Згодом прибуток лише збільшиться, оскільки кількість передплатників у основі зросте. Такий варіант просування буде прибутковим навіть для товарів з великим експлуатаційним періодом, коли покупки відбуваються раз на кілька років. Адже за допомогою розсилки можна збирати відгуки клієнтів та формувати кредит довіри у нових покупців.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019