Клікові та хостіві поведінкові фактори, що впливають на позиції сайту у видачі

03.08.2018

p align="justify"> Поведінковими факторами ранжирування називають дії користувача (спочатку в пошуковій видачі, а потім і на самому сайті), які впливають на позиції сайту в ПС. Яндекс і Google враховують клікові та хостові фактори.

Кликові оцінюють:

  • CTR або клікабельність сніпету в ПС;
  • Повернення чи неповернення користувача до результатів пошуку після відвідування сайту (для ресурсу краще, якщо користувач не повертається – це зчитується як сигнал для системи про те, що очікувана інформація знайдена);
  • Вага кліка щодо сумарної кількості переходів із ПС.

Хостові - це загальна відвідуваність ресурсу та тривалість сеансу кожного користувача, показник відмов після відвідування, глибина та тривалість переглядів сторінок. Ці фактори мають значення як для всього сайту в цілому, так і для кожної окремої сторінки. На них можна безпосередньо впливати.

Способи покращення факторів ранжування

Способи покращення факторів ранжування

Усі рекомендації щодо покращення мають на увазі проведення складних комплексних робіт. Починати потрібно з оцінки працездатності сервера - чи не збоїть він під час пікових навантажень, чи забезпечує достатню швидкість завантаження сторінок. Потім знадобиться проаналізувати такі моменти:

  • Релевантність посадкових сторінок ключам-запитам;
  • Наявність битих посилань (їх знадобиться усунути);
  • Коректність роботи сторінки 404;
  • Правильність сніпетів;
  • Зручність використання сайту відвідувачами (для цього проводять юзабіліті-аудит);
  • Правильність побудови структури та наявність внутрішньої перелінковки;
  • Відповідність контенту запитам ЦА.

Відповідно, оптимізація сніпетів збільшить клікабельність у видачі, робота з контентом зменшить кількість відмов, а оптимізована внутрішня перелінковка полегшить серфінг користувача всередині сайту.

Чи виправдана накрутка поведінкових факторів?

Чи виправдана накрутка поведінкових факторів?

Іноді можна зустріти пропозиції щодо накрутки ПФ. У більшості випадків це справді дешевше, ніж повноцінна робота з оптимізації. Але накрутка дає короткочасний ефект, а довгостроковій перспективі обов'язково призведе до накладення фільтра.

Пошуковик реагує на різні «дива», але найбільше – на раптове і безпричинне зростання користувальницької активності. Аномальне зростання трафіку швидко помічається пошуковими системами. Тому краще не ризикувати з накрутками, а покращувати поведінкові фактори ранжування по-білому.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019