SEO-зміни 2016

12.02.2016

Пошукова оптимізація змінюється, з'являються нові тренди. Звичайно, треба знати, щоб вчасно відреагувати на зміни, врахувати тренди та організувати свою роботу з урахуванням потрібних тенденцій.

Поінформованість у цьому питанні є дуже важливою. Якщо ви знатимете, що саме впливає на положення сайту в пошуковій видачі, то зможете покращувати його позиції напевно.

5 трендів, що впливають на ранжування сайтів у ПС

Висока позиція у пошуку ≠ більшій кількості кліків. Ви можете знаходитись у ТОПі, але при цьому клієнтів буде мінімум. А все тому, що ви не врахували деякі фактори, що «відлякують». Наприклад, через платні оголошення або велику кількість графіки в пошуковій видачі користувачеві може здатися, що ресурс не заслуговує на увагу.

Наприклад, якщо у видачі демонструється не лише список сайтів, а й карта, користувачі відволікаються на велике зображення, пропускаючи ваш сайт. Або їх увагу може відвернути цікаво складене оголошення.

Тому вибирайте для просування такі ключові слова, де відсоток факторів, що відволікають, на сторінці мінімальний.

Швидкість завантаження сторінки. Швидкість завантаження сторінок сайту впливає на ранжування. Якщо один сайт завантажується швидше за інший, то він і перебуватиме вище (за інших рівних умов).

Ще один момент - роботи, що приходять для індексування, працюють з одним ресурсом тільки певний час. Відповідно, чим швидше завантажуються сторінки вашого ресурсу, тим більше їх буде проіндексовано.

Швидкість впливає і на фактори поведінки:

  • більше 60 клієнтів не чекатимуть завантаження довше 3 секунд;
  • приблизно 50% відвідувачів очікують, що час завантаження сторінки не перевищить 2 секунди;
  • Кожна додаткова секунда завантаження знижує конверсію сторінки на 7% - навіть якщо там суперкорисний і меганеобхідний контент, то у зайнятої людини просто не вистачить терпіння.

Ця статистика наочно демонструє: час = гроші.

Ключові слова як основа просування. Ця концепція змінилася, але з померла. Саме дослідження за ключами стають основною контент-стратегією. Але сьогодні підбираються вже цілі групи слів, релевантні заданій тематиці.

Оптимізація під мобільні пристрої. Для інтернет-серфінгу сьогодні використовуються різні пристрої - від смартфонів до смарт-ТВ. І на кожному з них ваш ресурс повинен відображатися коректно та швидко.

Сьогодні мобільна версія сайту стає обов'язковою нормою. А без неї ресурс ранжуватиметься досить низько.

До речі, за даними американських розробників, понад 15% трафіку – це мобільний інтернет. Тому обов'язково заплануйте та виділіть кошти на створення мобільного майданчика для свого ресурсу, якщо ви досі цього не зробили.

Голосовий пошук. Окей, Ґуґле, що я робив учора ввечері? На це питання ви навряд чи знайдете відповідь, хіба що тільки за ніч стали зіркою Ютуба. Але голосовий пошук підходить для всіх без винятку питань, не лише жартівливих.

Адже те, що за часів Юлія Цезаря вважалося дивовижним (писати, читати і говорити одночасно) сучасній людині цілком під силу. Наприклад, ви готуєте їжу або ведете машину – писати запит у пошуковому рядку проблематично, а ось запитати можна. Голосовий пошук – це безпечно, зручно та швидко.

До того ж, близько 55% підлітків та понад 23% дорослих користуються саме таким способом знаходження інформації. Тому перевірте – чи можна знайти ваш ресурс, продиктувавши ключову фразу?

І ще один момент – у тренді завжди буде якісний та актуальний контент. Особливо вдалі та цікаві пости неодмінно виводите в соціальні мережі. Так ваш ресурс виявиться «на слуху», а значить, високо ранжуватиметься.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019