Email-маркетинг: на що орієнтуватися у 2016 році

22.02.2016

Email-маркетинг 2016

Кілька років тому Email-розсилка сприймалася виключно як спам. Сьогодні ж це – популярний інструмент впливу на користувача, що підігріває інтерес до компанії та забезпечує лояльність. До того ж, ефективне розсилання недороге. Потрібно тільки знати, що буде в тренді і слідуватиме основним тенденціям ринку.

Сім трендів, на які варто звернути увагу

Тренды Email-маркетинга 2016 Випливаюча форма передплати – на кожній сторінці. Якщо створити поп-ап вікно для передплати, то база передплатників збільшиться в 10 разів швидше. Але не будьте настирливими – дочекайтеся, доки користувач сам виявить інтерес до ресурсу. Такою ознакою може бути прокручування або перебування на сайті довше однієї хвилини.

Використовуйте дизайн, адаптований до мобільних пристроїв. За допомогою смартфонів люди спілкуються, знаходять потрібну інформацію та купують. За статистикою, 33% інтернет-покупок здійснено за допомогою мобільних гаджетів. Зрозуміло, що отриманий лист із пропозицією вигідних знижок піде в кошик, якщо його не вийде прочитати зі смартфона. Лист має бути «мобільним» - від шрифту, що добре сприйматиметься, до кнопки зв'язку, що буде зручним для натискання. Також виключаються важкі файли.

Персоналізація. Персонализация рассылки Особисте звернення завжди є ефективним. Але сьогодні маркетологи будуть використовувати тотальну персоналізацію – за всіма наявними ознаками. Так, молодим людям (до 25 років) краще надсилати листи про знижки. А от люди після 35 скоріше відреагують на безкоштовну доставку.

Персональний лист варто надіслати й у тому випадку, якщо користувач цікавився товаром, а потім забув про нього. Приводом стане і покупка – запропонуйте клієнту доповнити свій гаджет новими аксесуарами або ще одну книгу з тієї ж тематики. Іноді використовують і інтереси групи – для того, що вони дуже схожі у членів однієї спільноти. Індивідуальний контент легко створювати, відстежуючи розташування клієнта.

Що ж до кількості листів, то тут важливо врахувати ступінь лояльності до бренду. Якщо ваша торгова марка має велике значення в житті клієнта, то він буде радий отримувати інформацію щодня, якщо ваша компанія – одна з багатьох, то варто обмежитися розсилкою раз на 2-4 тижні. А для брендів, які продають одяг, важливо підібрати таких моделей, що асоціюватимуться з клієнтами. Якщо сукні для повних рекламує модель 90-60-90, виникає дисонанс - клієнтка просто не зможе уявити, як вона виглядатиме в тому ж вбранні.

Вбудовуйте в листи цікавий контент, анімацію . Зображення привертають більше уваги в порівнянні з текстом, а анімація цікава більше, ніж статеве зображення. Гіфки демонструють асортименти, розважають, закликають до дії. Вони завжди позитивні та суттєво підвищують довіру до бренду.

Застосовуйте хештеги. Хештеги в рассылке Це конче необхідно для забезпечення комплексного просування. З використанням хештегів зазвичай пов'язують проведення акцій з подарунками та призами за активність. Але зважайте, це – розвага для молодих.

Вибирайте картковий дизайн для оформлення листів. Добре організована структура, впорядкованість, легкість засвоєння – це ідеально для листів, які будуть відкривати зі смартфонів.

І сучасні e-mail платформи цілком відповідають цим трендам – вони стають зрозумілішими, зрозумілішими, простішими. Такими, що дозволяють маркетологу одразу розпочати роботу, а не вникати годинами в інтерфейс. А це означає, що на нас чекає рік гарних листів – приєднуйтесь до тренду.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019