Інтернет-маркетинг 2016: головні тренди

10.02.2016

інтернет-маркетинг 2016 Новий рік завжди починається із прогнозів. І мова не тільки про набридлі гороскопи. У кожній галузі - від моди до інтернет-маркетингу з'являються цікаві новинки та виникають особливі тренди. Тож чого чекати від просування в мережі? Які технології забезпечать найбільший успіх?

Контент

контент 2016 Третина провідних маркетологів оголосила, що саме контент стане основним інструментом для просування. Адже за його допомогою можна впливати на споживачів, забезпечувати їхню довіру. Дайте читачеві корисний контент – і він незабаром переросте у споживача, купуючи у вас товари та послуги, яким довіряє, про які знає так багато завдяки правильно розробленій контент-стратегії .

Використовувати такий канал комунікації слід коректно. Спочатку потрібно з'ясувати, який саме спосіб поширення інформації підійде ЦА. Нехай це буде блог, вебінар, е-майл розсилання . З ними реалізується ваша головна мета: донесення корисної інформації споживача.

Зацікавлений читач не тільки сам придбає, а й приведе інших – він стане «адвокатом бренду», розповідаючи знайомим, як у вас цікаво та здорово.

Важливість унікального контенту відзначають і Google. Тут кажуть, що сторінки із дубльованим контентом не можуть потрапляти на верхні рядки видачі. Копіпасту не місце у ТОПі. Контент повинен бути корисним, цікавим, захоплюючим, а ще – змістом, що несе. Адже скільки б не опостили милих котиків з вашої сторінки, продажі навряд чи від цього зростуть.

Мобільний маркетинг

Сьогодні Google вже оцінює, наскільки той чи інший ресурс поєднується з мобільними пристроями. Цього року найбільші корпорації чекають на різке зростання популярності мобільного маркетингу.

Але цей тренд інтернет-маркетингу тільки набирає своєї сили, а значить, у ТОПі виявляться ті, хто піде йому першим.

Візуалізація контенту

Візуалізація контенту Ті сторінки, де є не тільки почитати, але й на що подивитися, користуються більшою популярністю у користувачів. І ця різниця відчутна – за статистикою, статті доповнені фото обирають понад 90% користувачів.

А складний текст, доповнений зрозумілою інфографікою, привертатиме більше уваги користувачів – адже він сприймається ефективніше.

Цей тренд спрямовано популяризацію сервісів візуального контенту. Наприклад, Інстаграм, який зібрав аудиторію із 150 млн. чоловік, півроку тому дозволив демонстрацію реклами.

Візуальний контент стає в одну зв'язку з текстовим – над кожною статтею та розділом працюють копірайтер та дизайнер у парі.

Соціальні мережі

Соціальні мережі 2016 Вітчизняні компанії більш ефективно рухаються у Фейсбук та ВКонтакті. Але є також:

  • ОК (Однокласники);
  • Майл.ру (Мій Світ);
  • Мережа ділових контактів LinkedIn;
  • Instagram; Pinterest;
  • Google+.

Навіть якщо користь просування бренду в одній із цих мереж на даний момент неочевидна, то це не означає, що нішу слід закривати як неефективну. Насправді популярність соцмереж зростає, як і кількість новозареєстрованих користувачів. А активне просування брендів у соцмережах дає можливість отримувати не лише нових клієнтів, а ще й приємні бонуси від творців майданчиків.

Веб-аналітика

Веб-аналітика 2016 Колосальні бюджети реклами пояснюють необхідність постійної аналітичної підтримки. Більшість фірм використовують Яндекс.Метрику та Google Analytics. Щоб збирати інформацію по максимуму, варто використовувати два ці сервіси одночасно.

Слід пам'ятати, що це системи постійно оновлюються. Але не всі компанії використовують новий функціонал. Парадокс, але звіт з мультиканальних послідовностей доступний вже п'ять років, але його рідко використовують практично. Вже більше року функціонує Google Tag Manager (GTM) – система, що дозволяє керувати кодами відстеження без програміста, але лише 45% компаній використовують її можливості.

Адже є відомості, що не збираються за умовчанням. Наприклад, звіти за віком та статтю додатково включаються та попередньо налаштовуються.

Лідогенерація

Реклама розміщується з оплатою за дії – у цьому сенс системи CPA. Її не можна назвати новинкою ринку, але популярність її все ж таки невисока. Основні тенденції ринку свідчать, що саме лідогенерація стане основним рекламним продуктом. До речі, сьогодні вона активно використовується лише у банківській галузі та у великих інтернет-магазинах.

Пошукова оптимізація, SEO

Тренди SEO Цей напрямок вже давно намагаються поховати, а деякі постійно запевняють у його неспроможності. Сьогодні ж справді очікується велика трансформація: масові закупівлі посилань канули в лету. Натомість тепер важлива внутрішня оптимізація.

Бюджет на посилання доведеться перенаправити на управління поведінковими факторами та соціальними сигналами.

Технологія RTB

Ця технологія має на увазі розміщувати рекламні банери з націленням на певну аудиторію за принципом аукціону. Ефективність такого способу просування дуже висока – не дарма західноєвропейські великі бренди витрачають до 20% рекламного бюджету саме на цей спосіб.

Але в розробці та обслуговуванні RTB-системи справді дорогі. Але навіть незважаючи на це, великі гравці медійного ринку прогнозують, що у нас до кінця року 10% реклами займатиме саме RTB.

Геолокаційна реклама

Це інструмент для геозалежних бізнесів. Сьогодні він не надто популярний, але очікується зростання інтересу до такої технології. Така реклама створюється для мобільних додатків та прив'язується до адреси – це можуть бути геолокаційні або картографічні сервіси, соцмережі, контекстна реклама з націленням на адресу.

Відеореклама

Відеореклама Один із найпотужніших трендів. Про це свідчить і збільшення популярності Ютуба – сьогодні це друга за величиною соціальна мережа. До тренду приєднався і Гугл, демонструючи відео на тему в пошуковій видачі. Очікується, що у цій галузі також застосовуватимуться аукціони.

При цьому справжній бум на відео-контент очікується у другій половині року, адже до літа компанії «розгойдуватимуться», вивчаючи нові умови ринку.

Прогнозується збільшення обсягу ринку відеореклами в 1,4 рази до кінця року.

головні новини

Тепер системою Google будуть ранжуватись і мобільні програми. Причому вміст програм індексуватиметься, а інформацію з них можна буде отримати прямо в рядку пошуку, минаючи завантаження.

Настаюча епоха покоління Z, що ігнорує рекламу, але шукає інформацію. А тому контент має бути максимально цікавим і доступним – навіть із голосових пошуковиків.

Експерти радять командам маркетологів готуватися до постійних змін. Ринок готовий рухатися відповідно до користувальницьких уподобань у споживаному контенті. А тому реклама має бути гнучкою, адаптивною, цікавою.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019