Google Analytics: використовуємо на повну!

02.02.2016

Бажаєте, щоб сайт приносив добрий прибуток? Тоді варто підвищувати ефективність майданчика. А для цього проводиться веб-аналітика. І за допомогою ресурсу Google Analytics ви зможете швидко отримувати потрібні дані, варто лише впровадити наші прості поради.

Правильні налаштування

Спочатку встановлюється код відстеження, а потім виконуються прості операції:

  1. Налаштовують цілі. З допомогою цілей відстежують головну метрику ефективності – конверсію трафіку. Цілі вибираються відповідно до маркетингової компанії, що проводиться. Як правило, їх поділяють на категорії за значимістю. Так, до макроцілей відносять оформлення та оплату замовлення, кліки на рекламу, а до мікрозавдань – передплата розсилки або ознайомлення зі сторінкою "інформація про компанію". Нова мета настроюється в меню "Адміністратор". Тут вибирають шаблон або виконують усі налаштування самостійно. Також можна вказати всі відомості про мету, включаючи її цінність. Після закінчення налаштувань їх слід зберегти.
  2. Задіяні інструкції. Веб-аналітика допоможе у прийнятті рішень, але для цього ставте правильні питання – чому і як? А ось «що сталося?» не допоможе у вирішенні завдання. Адже так виключається аналіз. Тому правильне формулювання при зниженні трафіку - "як це вийшло", а не "що сталося". Анотацію можна створити за певним алгоритмом: вибираєте звіт та переходите в меню створення коментаря. Після цього вибираєте дату і визначаєте політику доступу, а потім пишете інструкцію (коротше 160 сім.).
  3. Слідкуйте за подіями завдяки меню «Оповідання». Створити їх можна у відповідній вкладці «мої оповіщення»: меню керування – нове. Тут слід зазначити: умова, найменування, терміни та доцільність надсилання нових повідомлень на Е-майл.
  4. Проведіть налаштування сегментів користувача. Вони потрібні для розгорнутого аналізу – щоб визначити, з яких пристроїв/браузерів найчастіше заходять на ресурс. Користувальницький сегмент додається як "додати звіт". Сегмент можна створити або скористатися шаблоном. Для самостійного налаштування використовують графу «+ Сегмент», не вказуються всі потрібні відомості, а потім інформація зберігається.

Як відстежити ефективність маркетингу

За допомогою Google Analytics відстежують результативність рекламних ходів.

Використовуйте UTM-мітки. Вони дозволяють відстежити ефективність маркетингу за 5 параметрами-джерелами контенту та товарів, переходів та каналів та запитів. Результативність оголошень, посилань на зовнішніх ресурсах, банерів – все це відстежують мітки.

Додати їх можна в компонувальнику Google.

Для таблиць Google також установіть Google Analytics, що дозволить автоматично вносити всі цікаві відомості до таблиці. Алгоритм створення полягає в таких операціях: Додатки - Google Analytics - Create new report - називаєте звіт - вибираєте аккаунт - називаєте метрики, що відстежуються - зберігаєте.

Для підготовки звіту використовуйте функцію Run reports, а для періодичного оновлення – Shedule reports. Звіти можна створювати за шаблоном, а можна використовувати створені самостійно звіти користувача. Для цього додається звіт щодо певних груп, потім він зберігається і для нього вибирається ярлик.

Для відстеження ефективності також використовують зведення – типові або користувацькі. Найчастіше обирають готові рішення.

Що ще може Google Аналітика

Додаткові можливості спрямовані на те, щоб зробити роботу зручною. Наприклад, якщо приховати вертикальне меню, звіти розгорнуться по ширині екрана. У такому форматі відображення зручно готувати слайди/ілюстрації.

Натиснувши на "?", Ви зможете ознайомитись зі списком гарячих кнопок.

А якщо натиснути посилання в горизонтальному меню, то можна додати ярлики у вертикальне меню для швидкого доступу до затребуваних відомостей.

За допомогою пошукового модуля зліва нагорі ви зможете швидко знайти потрібне зведення. А якщо поставити курсор у пошукове поле, система покаже ті звіти, що нещодавно використовувалися.

Праворуч розташована іконка, що відображає анімовані графіки.

І не забувайте головне правило використання Google Analytics – перш ніж відкрити систему, визначте, яку статистику ви хочете отримати. Тоді вам легше буде розібратися, як використовувати отримані відомості у збільшенні ефективності бізнесу та знайти, які канали потребують додаткового опрацювання.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019