Блог

Як оцінити ефективність Email-маркетингу: найважливіші показники
Звичайно, всі ці «перевірочні» рекомендації виявляються доречними лише тоді, коли базові правила надсилання електронних листів і так дотримуються. А серед них – дозвіл проходити за посиланнями, надсилання листів до HTML тощо.
29.01.2016
Використовуємо Facebook для підтримки зацікавленості клієнтів: правила ремаркетингу
У сайт вбудовується спеціальний код, який і збиратиме дані про відвідувачів. І лише ті, хто раніше вже відвідував сайт, бачитимуть рекламу. Такий функціонал Facebook дозволяє зберігати та підтримувати зв'язок із «теплими» клієнтами. Тепер вам буде простіше нагадати про:
25.01.2016
Поради щодо контекстної реклами. Частина 2
Колеги, як ми обіцяли в першій частині , хочемо поділитися досвідом з налаштування контекстної реклами. У цій частині обговорюється запуск пошукової кампанії в Директі, налаштування РМК, ретаргетинг у Директі, ремаркетинг в AdWords та аналітика всіх рекламних кампаній.
21.01.2016
Що краще для мобільного дизайну: таблиця чи список?
То як же краще розташовувати: списком або таблицею? Давайте розумітися.
12.01.2016