Що краще для мобільного дизайну: таблиця чи список?

12.01.2016

Все частіше розробникам мобільних версій сайту доводиться стикатися з проблемою як розмістити контент. Монітор ноутбука або стаціонарного комп'ютера мають достатній розмір, щоб зручно розташувати контент для користувача. Що стосується мобільних пристроїв - тут вибір невеликий. Заходячи на сайт, користувач бачить лише частину контенту. Щоб побачити інше – треба скролити.

То як же краще розташовувати: списком або таблицею? Давайте розумітися.

Списком чи таблицею?

Коли контент розташований у списку, він відображається колонкою, без зображень. Єдине, що можна використовувати іконки, нарівні з текстом.

Розташування контенту таблицею відображає його мінімум у двох колонках з картинками. І тут картинки великі, відповідно займають багато місця. Тексту тут небагато, може й зовсім не бути.

Що добре у списку

По-перше, користувач менше скролює екран. Де зв'язок? Пояснимо. Коли контент розташований списком, у ньому відсутні картинки, що робить сторінку коротшою. А це запобігає зайвим рухам користувача по сайту. Так, візуально, робить сторінку привабливішою. Але через наявність великих картинок, вона іноді стає неймовірно довгою, що змушує людину довго скролити сторінку, щоб дійти до низу.

По-друге, контент списком може запобігти необдуманому вибору. Зображення стимулюють користувачів. А оскільки скролити доводиться довго, вони часто зупиняються на будь-якому варіанті. Велика кількість спонукаючих зображень здатна ввести в оману користувача і привести його зовсім не в той розділ, куди треба, потім повернутися назад і скролити екран знову.

Ось тому контент у вигляді списків може запобігти необдуманому вибору користувача. Текст передає більш достовірну та детальну інформацію, щоб допомогти користувачеві у виборі.

У чому ефективність таблиці

Крім того, що таблиця має привабливіший естетичний вигляд, вона ще допомагає вивчити варіації та деталі. Наприклад, якщо людина хоче вибрати певну річ, вона вже має якийсь її образ. Він знаходить цю річ у меню каталогу та, вуаля! Таблиця надає найефективніший спосіб подання такого контенту.

Але тут також є підводне каміння. Якщо у вигляді таблиці оформити головний список магазину, то побачивши різноманітність картинок людина може просто відволіктися. Адже йому потрібно буде перегорнути безліч непотрібних картинок.

Як тільки людина опинилася в категорії, що шукається, картинки просто необхідні. Тут він переглядатиме моделі, вивчатиме варіації, робитиме вибір.

Висновки

Як показує практика, більшість випадків перегляду мобільних версій сайтів — коли людина в дорозі. А це говорить про те, що контент повинен знаходитися користувачем швидко, картинки не повинні довго завантажуватися.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019