Використовуємо Facebook для підтримки зацікавленості клієнтів: правила ремаркетингу

25.01.2016

Ремаркетинг Facebook Не кожен відвідувач сайту стане покупцем, і не кожен покупець прийде до вас знову. Але ви можете використовувати метод повернення клієнтів з Facebook - метод доступний у плані витрат, але неймовірно ефективний.

Як працює ремаркетинг у Facebook

У сайт вбудовується спеціальний код, який і збиратиме дані про відвідувачів. І лише ті, хто раніше вже відвідував сайт, бачитимуть рекламу. Такий функціонал Facebook дозволяє зберігати та підтримувати зв'язок із «теплими» клієнтами. Тепер вам буде простіше нагадати про:

  • діючих знижках;
  • товарах, забутих у кошику;
  • появі нового асортименту чи супутніх аксесуарів.

Тим самим ви прибираєте роздратування від нав'язливої реклами, яка оточує клієнтів на кожному кроці. Адже нагадування приходитиме з дружньої соцмережі, не викликаючи відторгнення.

Тим більше, що Facebook пропонує відстежувати додаткові характеристики – інтереси, географічне розташування, демографічні відомості.

Нюанси налаштування ремаркетингу

Нюансы настройки ремаркетинга Насамперед потрібно встановити піксель Facebook – це та частина коду, яка й аналізуватиме, оптимізуватиме аудиторію. Спочатку її налаштовують індивідуально, включаючи тих користувачів, що відвідували сайт протягом 1-180 днів тому.

Слід вибрати час останнього відвідування сайту, а потім – називати аудиторію. Однак, враховуйте, що 180 днів може виявитися занадто великим терміном. Він хоч і забезпечує більше охоплення аудиторії, але де гарантія, що клієнт опиниться у знайомому місці? Особливо це стосується тих сайтів, які протягом останніх півроку проходили редизайн.

Після того, як аудиторію обрано, переходять до створення реклами. Для цього використовується Ads.facebook.com – після натискання зеленої кнопки ви перейдете до розділу створення рекламних повідомлень і там зможете вибрати цілі, які можна досягти такою рекламою.

Щоб вибрати цілі, потрібно вставити URL сайту і зупинитися на конверсії, що відстежується – це можуть бути продажі або інше завдання. Після цього можна приступати до таргетування – для цього додається аудиторія, вже налаштована вами.

Як проводиться таргетування

Как проводится таргетирование Для охоплення широкої аудиторії подальші налаштування не знадобляться – достатньо загальної кількості відвідувачів сайту з обмеженими віком та регіоном. Але щоб ремаркетинг приніс ще більше, слід вивчити статистику Page Insights. Ця «фішка» Facebook допоможе наочно познайомитися з тими людьми, які цікавляться вашим брендом: мова спілкування, і місце роботи, і здобута освіта. Відповідно, під час налаштування таргетованої реклами можна враховувати всі ці параметри.

Завершальний етап – регулювання ціноутворення. Бюджет понад 15 доларів щодня здатний забезпечити високу конверсію. Але можна встановити й іншу суму – будь-яку зручну для вас. За допомогою Facebook можна також оптимізувати витрати на рекламу, вибрати найкращу ціну для забезпечення максимальної конверсії. І щоразу, коли реклама спрацьовує, зніматиметься оплата. Але завжди можна встановити оплату за кліки, якщо такий підхід видасться вам некоректним.

Можливість експериментування

ремаркетинг эксперименты Щоб виключити нав'язливість, проводіть експерименти – з картинками та найменуваннями, видами повідомлень. Так, за допомогою Facebook Power Editor легко створити «карусель», де об'єднано кілька картинок із різними продуктами та посиланнями.

Коли налаштування закінчаться, слід підтвердити запуск реклами, натиснувши на «розмістити замовлення». Так автоматично запуститься Facebook-кампанія з ремаркетингу, яка максимально швидко окупить витрачені кошти.

Але знадобиться додавання UTM-міток - з їх допомогою з'являється можливість відстежити, звідки саме до вас прийшов користувач. Щоб зробити це в рекламних повідомленнях Power Editor, в поле «Редагувати» вносять URL tags UTM-код . Це забезпечить відстеження джерел трафіку – так знаходять рекламу із найбільшою конверсією.

Однак варто врахувати, що ретаргетинг вимагає вашої постійної участі – рекламу доведеться переналаштовувати та тестувати, запускати паралельно кілька рекламних кампаній. Використовуючи ремаркетинг Facebook, ви зробите свій онлайн-бізнес успішнішим. Це якраз той випадок, коли релевантність реклами забезпечується бюджетними вкладеннями.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019