Збільшуємо передплатну базу email-маркетингу: залучаємо нових клієнтів у різний спосіб

02.02.2016

Почнемо з головного уточнення: email-розсилка не має нічого спільного зі спамом, адже розсилаються листи про компанію лише тим вашим клієнтам, хто сам цього захотів. Одним словом, якщо спам може «звалитися на голову», то email-розсилка – це те, на що люди чекають, адже вони самі оформили на неї передплату. Зрозуміло, і просувати свою компанію простіше, якщо постійно знайомити з новими акціями та пропозиціями саме передплатників, тобто цільову аудиторію, а не розпорошуватися на всіх навколо.

Є тільки один нюанс - інформація, що міститься у ваших листах, може приносити вигоду клієнтам з одного кліку, але якщо передплата невелика, то істотного збільшення прибутку вашої компанії не вийде. Обсяг продажів (дієвість розсилки) безпосередньо залежить від кількості ваших передплатників.

Шість цілком легальних способів збільшити передплату

Жодних покупних списків електронних адрес! Але щоб «білі» способи запрацювали, вам потрібно пропонувати дійсно цікавий /корисний контент, а також правильно і однозначно оформити заклик до передплати і саму підписну форму максимально спростити.

Після цього можна експериментувати з методикою збільшення передплатної бази:

  1. Форма для передплати переміщується на головну сторінку. Ця сторінка в будь-якому випадку приваблює найбільше відвідувачів. А тому форма передплати просто має тут бути. Тільки доповніть її зрозумілим контентом: навіщо витрачати час на читання новин вашого ресурсу.
  2. Передплатна форма повинна дублюватися на всіх сторінках сайту, що часто відвідуються. І на це є кілька причин. По-перше, людина може потрапити на ваш сайт із пошуку відразу в якийсь розділ, минаючи головну сторінку. По-друге, він може захопитися переглядом вашого контенту або каталогу, а потім він захоче повертатися на головну для того, щоб оформити передплату. А на тих сторінках, де відвідувачів небагато, можна давати посилання на лендинг, де докладно, виразно та доступно відображено всі переваги передплати.
  3. Можна не фіксувати форму передплати, а оформити її як вікно, що спливає. Воно має з'являтися для зацікавлених користувачів – наприклад, якщо людина провела на сайті більше 3 хвилин, відкрила кілька сторінок або зайшла на сторінку з вашими діловими пропозиціями, спробувала завантажити контент тощо.
  4. Варто заохочувати підписку на розсилку – так ви залучите багато клієнтів, адже людині приємно отримати вигідний подарунок за нескладну дію. Подарувати можна: знижку на першу покупку, доступ до закритого розділу сайту, електронну книгу, курс, можливість спілкування на тематичному форумі і так далі.
  5. Можна розміщувати підписну платформу не лише на вашому сайті, а й у соціальних мережах (з обов'язковою згадкою, що тільки на сайті інформація представлена найповніше), у коментарях до власних статей на сторонніх ресурсах та інших інтернет-платформах.
  6. На сервісах email-маркетингу: Unisender, Subscribe. Ru, Smart Responder. У таких сервісів багато відвідувань щодня, тому підписку на ваш ресурс побачить безліч користувачів мережі. Однак якщо ви вирішите користуватися такими сервісами безкоштовно, кількість передплатників буде обмежена, і імпортувати зібрану підписну базу виявиться неможливо.

Правила оформлення посадкової сторінки для передплати

Якщо ви вирішите оформити спеціальний підписний лендинг, його потрібно буде зробити за правилами. Для кожної із складових – контенту та підписної форми – це рекомендації особливі.

Так, контент передбачає:

  • яскравий, емоційно забарвлений заголовок, що привертає увагу. У ньому має згадуватися головна вигода від передплати та утримуватися зрозумілий заклик до дії. Наприклад, «підпишись, якщо хочеш першим отримувати інформацію по путівках, що горять» або « я заробляю в місяць 100000 рублів на копірайтингу, хочеш дізнатися як – підпишись»;
  • основний текст, з послідовним перерахуванням вигод від пропонованої вами розсилки. Його можна оформити за принципом «перевернутої піраміди», тобто головне винести нагору, а можна скористатися правилом «слизької гірки» та довести читача від простого до складного, так, щоб він сам захотів підписатися;
  • позитивне враження можна доповнити і соціальними доказами – наприклад, «нашу розсилку читають навіть ТОП-блогери» чи «нас уже 100 тисяч – приєднуйся!».

Зрозуміло, що це сказане у тексті, включаючи соціальні докази, має бути достовірним.

Закінчується лендинг завжди чітко позначеним закликом до дії – не «пропоную оформити…», а «підпишіться» чи «реєструйся».

А у самій формі для підписки має бути мінімум інформації – достатньо емайл-адреси та імені. І звичайно, цю форму має бути видно на сторінці.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019