Вірусний контент: створюємо успішний інструмент просування

Вірусний контент – це пости, інфографіка, фотографії, незвичайні програми, огляди. Їхня головна відмінність у швидкому поширенні по мережі. Результат: користувачі розважаються, а ви отримуєте потужну рекламну підтримку і робите бренд більш пізнаваним.
Створення такого контенту – завдання трудомістке. Але її можна спростити, якщо знати основні критерії якості інтерактивного змісту.
Забезпечимо успіх у вірусному просуванні

Якщо контент пропонує розважитись, отримати нову інформацію або просто приємний для ознайомлення. Також важлива клікабельність – не повинно виникати проблем під час переходу за посиланням. За умови дотримання цих умов користувач, швидше за все, захоче поділитися інформацією в мережі. Ваше завдання – зробити так, щоб усе це сталося «само собою».
Для цього використовуйте 11 інструментів продуктивності:
- Враховуйте атрибути аудиторії: особисті уподобання, вік, стать, місце проживання.
- Пропонуйте приєднатися до відомого «племені».
"Плем'я" визначається субкультурою, віком, політичними уподобаннями. Іноді добре спрацьовує контент, побудований протиставленні однієї групи інший.
- Демонструйте розуміння, лестите користувачам (там, де це доречно) або оцінюйте унікальні якості.
- Дозвольте людям похвалитися обізнаністю, стилем, статусом – тільки нехай вони роблять це за допомогою вашого ресурсу.
- Запропонуйте грати.
У цьому випадку контент буде багатоступеневим. А для тих, хто пройде з вами від початку до кінця – приємний бонус.
- Використовуйте лише актуальну інформацію. Для людей важлива своєчасність отриманих відомостей. Тож поверніть це прагнення на свою користь.
- Включайте емоції: нехай контент захоплює та вражає. Це може бути незвичайне відео, захоплююча анімація, неймовірний танець.
- Пам'ятайте, що люди азартні.
Деякі так і чекають, що їх візьмуть «на слабко» і вони доведуть свою винятковість.
- Порівнюйте. Швидше за все людям захочеться повторити ваш успіх. І довести, що вони крутіші.
- Співробітничайте. Опитування чи статистика – і кожен буде впевнений у тому, що від нього багато залежить. Так ви даєте відчуття причетності до загального перебігу подій, а це дуже цінується.
- Створюйте контент виняткової якості. І тоді не буде розчарувань.
І пам'ятайте, що здобути короткочасну популярність – легко, а утримати увагу користувачів надовго складніше. Тому підходить до створення вірусного контенту комплексно, використовуйте його широкі можливості на повну.