Вірусний контент: створюємо успішний інструмент просування

24.02.2016
virusnui-kontent

Вірусний контент – це пости, інфографіка, фотографії, незвичайні програми, огляди. Їхня головна відмінність у швидкому поширенні по мережі. Результат: користувачі розважаються, а ви отримуєте потужну рекламну підтримку і робите бренд більш пізнаваним.

Створення такого контенту – завдання трудомістке. Але її можна спростити, якщо знати основні критерії якості інтерактивного змісту.

Забезпечимо успіх у вірусному просуванні

obespechim-uspeh

Якщо контент пропонує розважитись, отримати нову інформацію або просто приємний для ознайомлення. Також важлива клікабельність – не повинно виникати проблем під час переходу за посиланням. За умови дотримання цих умов користувач, швидше за все, захоче поділитися інформацією в мережі. Ваше завдання – зробити так, щоб усе це сталося «само собою».

Для цього використовуйте 11 інструментів продуктивності:

  1. Враховуйте атрибути аудиторії: особисті уподобання, вік, стать, місце проживання.
  2. Пропонуйте приєднатися до відомого «племені». plemya "Плем'я" визначається субкультурою, віком, політичними уподобаннями. Іноді добре спрацьовує контент, побудований протиставленні однієї групи інший.
  3. Демонструйте розуміння, лестите користувачам (там, де це доречно) або оцінюйте унікальні якості.
  4. Дозвольте людям похвалитися обізнаністю, стилем, статусом – тільки нехай вони роблять це за допомогою вашого ресурсу.
  5. Запропонуйте грати. predlogite-poigrat У цьому випадку контент буде багатоступеневим. А для тих, хто пройде з вами від початку до кінця – приємний бонус.
  6. Використовуйте лише актуальну інформацію. Для людей важлива своєчасність отриманих відомостей. Тож поверніть це прагнення на свою користь.
  7. Включайте емоції: нехай контент захоплює та вражає. Це може бути незвичайне відео, захоплююча анімація, неймовірний танець.
  8. Пам'ятайте, що люди азартні. azart Деякі так і чекають, що їх візьмуть «на слабко» і вони доведуть свою винятковість.
  9. Порівнюйте. Швидше за все людям захочеться повторити ваш успіх. І довести, що вони крутіші.
  10. Співробітничайте. Опитування чи статистика – і кожен буде впевнений у тому, що від нього багато залежить. Так ви даєте відчуття причетності до загального перебігу подій, а це дуже цінується.
  11. Створюйте контент виняткової якості. І тоді не буде розчарувань.

І пам'ятайте, що здобути короткочасну популярність – легко, а утримати увагу користувачів надовго складніше. Тому підходить до створення вірусного контенту комплексно, використовуйте його широкі можливості на повну.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019