Зовнішня посилальна маса: розуміємо теоретично

18.05.2016
mamassa

Під зовнішньою масою посилань маються на увазі всі зовнішні посилання в сукупності або кількість посилань, що ведуть на сайт, проіндексованих ПС (щодо кожного окремо взятого пошуковика).

Визначаємо поняття посилання

Посилання – певний запис документа, що згадує інший документ. У випадку з сайтами мається на увазі, що йдеться про документи в мережі, тобто сторінки певного ресурсу.

Існують різні типи посилань:

  • платні, покупні: встановлюються спеціальних біржах посилань, установка оплачується;
  • безкоштовні;
  • орендні: оплата розміщення здійснюється за певний період;
  • вічні - ті, що стоять "назавжди".
takshe-razlichaut

Також розрізняють анкорні посилання - ті, в яких між тегами передбачено текстове наповнення або безанкорні. У них між тегами не вказуються ключові слова для просування, а обмежуються стандартними фразами тут, тут, на сайті. Іноді вказують назву компанії, що просувається.

Деякі СЕО-фахівці стверджують, що безанкорних посилань має бути більше, ніж анкорних. А ось Яндекс стверджує, що на засланні має бути більше інформації про ресурс, ніж просто «тут». У їхніх вимогах зазначено, що посилання має містити смислове наповнення.

Існують ще природні посилання: вони з'являються через те, що хтось захотів поділитися вашими продуктами, і СЕО-посилання. Саме останніми й оперують усі фахівці у цій галузі. Це посилання, створені спеціально (або куплені), щоб змінити позиції сайту в пошуковій видачі.

П'ять категорій посилань

backlinks1

Існують такі базові види посилань:

  1. Nofollow. Посилання, обрамлене такими тегами, не бере участі в ранжируванні сайту та не проглядається пошуковими роботами. Саме так стверджують розробники. Насправді ж ПС враховують їх.
  2. Redirect непрямі посилання: при натисканні на них ви отримуєте перехід на інший сайт через сторонній ресурс.
  3. Одно- та багатослівні: відповідно, що містять 1 або кілька слів в анкорі.
  4. Ті, що пройшли індексацію та непроіндексовані: відповідно, ті, що враховуються ПС і ті, що ні.
  5. Природні (хороші, позитивно впливають ранжування) і погані, з негативним впливом.

Зрозуміло, що те чи інше посилання може належати відразу до кількох категорій і бути хорошим, платним, вічним, анкорним і багатослівним і так далі.

Вивчити зовнішню масу посилань певного ресурсу можна за допомогою спеціальних сервісів: наприклад, Megaindex, LinkPad, Yazzle.

Як отримати посилання?

kak-moshno

Найважливіше у цьому питанні – постійна публікація важливого, цікавого та своєчасного контенту на сайті. На нього посилатимуться без додаткових прохань лише через його «цікавість». Також можна готувати статті та огляди для тематичних видань у вашій галузі або шукати майданчики для крауд-маркетингу – такі, де буде доречно розмістити ваше посилання.

Ще один спосіб – домовитись із власниками сторонніх суміжних ресурсів про розміщення посилань на ваш сайт. Тут може знадобитися оплата. Посилання також часто залишають на форумах, у коментарях, у гостьових блогах.

Варто знати, що алгоритми пошукових систем навчилися обчислювати великий обсяг посилань, проставлений програмами, без реально залучених людей. Тому перехресні посилання (взаємовигідний обмін), біржі посилань та агрегати посилань, створення сайтів-супутників – не найкращий шлях для білого просування.

Завжди варто пам'ятати, що потрапити під санкції ПС, використовуючи спам. Не зайвим буде вивчити методику побудови бази посилань успішних конкурентів. Крім того, стратегію побудови маси посилань слід аналізувати. Не зайвим буде і щось змінити, якщо така потреба виникне, або впровадити новий тренд – а для цього варто бути в курсі останніх новин.

Об'єм зовнішніх посилань та їх поява слід контролювати. Тільки враховуйте, що кількість посилань – це не відокремлений фактор, що впливає на ранжування. Все-таки пошукові системи оцінюють сайти комплексно.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019