Сегментуємо Email-маркетинг – навіщо і як?

11.04.2016
Сегментуємо Email-маркетинг: навіщо і як

Покупці все частіше хочуть бачити у своїй поштовій скриньці листи, надіслані особисто їм, персональні. Якщо інформація в розсилці виявиться неактуальною, то 40% користувачів не будуть по ній переходити або взагалі відправлять листа до спаму.

А ось якщо ви використовуєте сегментацію і підготуєте листа, що враховує інтереси певної аудиторії, то користувачі з більшою ймовірністю перейдуть за посиланням.

Всю аудиторію передплатників доведеться розділити, сегментувати, враховуючи головні напрямки вашого бізнесу та ті принципи, якими зазвичай керується ваша ЦА під час здійснення покупок.

Пропонуємо 5 способів сегментації споживчої аудиторії

5 способів сегментації споживчої аудиторії

За географічним розташуванням. Цей принцип поділу добре використовувати у таких випадках:

  • коли певній території організується захід, подія;
  • коли компанія має географічні рамки;
  • коли послуги надаються лише у межах одного міста;
  • коли ви пов'язані з іншими міськими компаніями та надаєте комплекс послуг, що є вашою перевагою.

За галузями діяльності чи місцем роботи. Цей принцип поділу особливо важливий для В2В компаній. Зрозуміло, що директор великої корпорації чи мама в декреті по-різному підходитимуть до співпраці, адже їхні інтереси та вигоди від покупки не співпадають. Враховуйте цілі різних людей. Завдяки цьому і кількість кліків за посиланням побільшає.

За інтересами. За інтересами Намагайтеся дізнатися про свою аудиторію якнайбільше. Щоб полегшити собі завдання та зробити таке «впізнавання» ненав'язливим, помістіть на ресурсі «магніти», тобто статті та блоки, що будуть цікаві лише одній із груп вашої ЦА. Щоб дізнатися, чим саме цікавиться ваш передплатник, використовуйте функції сайт-трекінгу, які відстежують поведінку відвідувачів.

Якщо у вас будуть результати сегментування, ви зможете навіть налаштувати автоматичний алгоритм для Email-розсилки. Або додайте інформацію про додаткові інтереси відразу в полі заповнення передплати.

За типом поведінки під час продажу. Кожен із членів вашої аудиторії поводиться інакше, але є спільні риси, що дозволяють сегментувати споживачів за манерою поведінки. Для цього потрібно розуміти, як відбувається типовий цикл продажів. Адже людина, що тривалий час вивчала ваші новинки, знає про компанію набагато більше, ніж користувач, що потрапив на ваш сайт випадково. Використання поведінкового націлення дуже важливе. Він дозволяє аналізувати активність та залученість у взаємодію з брендом для кожної конкретної людини та вибудувати пропозиції вже з розумінням того, на якому етапі продажів знаходиться кожен із клієнтів.

Оцінки можна налаштовувати автоматично: як тільки система побачила, що користувач став більш зацікавлений, вона сама надсилає йому список вигідних пропозицій.

За прихильністю до бренду . Прихильність до бренду Усіх найкращих покупців потрібно знати в обличчя та за іменами. До адвокатів бренду належать ті, хто:

  • купує часто;
  • рекомендує вас іншим;
  • демонструє ваші товари у мережі чи дає їм експертну оцінку;
  • прихильники спілкування у соцмережах.

Таких покупців потрібно «пестити і плекати», а їхня відданість – всіляко заохочувати. Надішліть їм цільові повідомлення, чимось нагородіть чи зробіть величезну знижку: вони повинні розуміти, що компанія цінує їхні зусилля.

Звісно, сегментацію потрібно проводити поступово. І на першому етапі використовуйте найвидніші відмінності, а потім переходьте до поглибленого вивчення передплатників.

Email-розсилка, заснована на індивідуальних особливостях користувачів груп, набагато ефективніша.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019