Інтернет-магазин та пошукова оптимізація: у чому фішки?

06.05.2016
Оптимізація інтернет-магазину

Від позиції сайту в рейтингу пошукових систем сильно залежить його відвідуваність. Якщо вам потрібні клієнти, ваш ресурс має бути у ТОПі або на перших сторінках пошукової видачі. Отже, потрібно зробити так, щоб Гуглу або Яндексу при індексації «сподобався» сайт.

Основи оптимізації саме для інет-магазину нічим не відрізняються від СЕО просування сайтів загалом: знадобляться унікальний і корисний контент, посилання, мета-теги, прописані ключові слова. Єдина відмінність – особлива структура саме інтернет-магазинів.

Шість простих кроків до збільшення вашої позиції у рейтингу ПС

  1. Доповніть фотографіями тегами alt. Як відомо, пошукові роботи не реагують на картинки, але завжди добре зчитують текст. Чим більше фотографій на сайті, тим краще доповніть їх alt-текстами. Завдяки цьому пошукові системи зможуть «краще дізнатися», що у вас за товар, а отже, і магазин стане більш ефективним.
  2. Використовуйте внутрішні посилання разом із зовнішніми. Внутрішнє перелінкування дуже важливе в оптимізації ресурсу. Додайте необхідні посилання просто: розмістіть на головній рекомендації з товарами, а в розділі «про нас» додайте переходи на інші сторінки сайту.
  3. Почніть вести блог або стрічку новин. lbog-1 Корисні статті та огляди в блозі залучать до вас безліч клієнтів. Крім того, регулярне оновлення ресурсу сигналізуватиме пошуковим роботам, що ваш інтернет-магазин діє та процвітає.
  4. Дайте можливість покупцям залишати відгуки та всіляко стимулюйте їх написання. Відгуки завжди унікальні і дуже подобаються пошукачам. Крім того, дізнатися сторонню думку про роботу ніколи не буде зайвою.
  5. Додайте мета-теги у всі категорії. Має сенс під усі категорії інтернет-магазину (наприклад для сайту з ювелірними виробами: кільця, сережки, браслети) скласти свій унікальний опис із ключами та заголовками.
  6. Опис продукту. Текст повинен розповідати про продукт у позитивному ключі. Краще, якщо він буде з ключовими словами, але надмірна їхня насиченість (переспам) не вітається.
i-pri-sostavlenii

І при складанні будь-якого контенту (у тому числі описів) враховуйте, що пошуковики дуже не люблять дубльовану інформацію. Тому доведеться постаратися та скласти оригінальні описи, по-різному висвітлюючи навіть однотипні товари.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019