Помилки UX-дизайнерів: знайти та знешкодити

06.04.2016
Помилки UX-дизайну

Бажаєте, щоб ваш сайт залишав лише позитивні враження у користувачів? Домогтися цього буде складно, якщо ігнорувати основні принципи дизайну UX. Але вивчити ці правила легко – тим більше, що їх лише п'ять.

П'ять груп потенційних помилок у UX-дизайні

Потенційні помилки в UX-дизайні

Форми для заповнення інформації клієнта. Вони важливі і потрібні, без них не обійтися, адже запам'ятати дані людини по-іншому неможливо. Але чи варто ускладнювати життя своїм клієнтам, вводячи в цю форму занадто багато рядків? Зробіть процес заповнення нестерпним, включіть у форму прізвисько першого собаки сусіда, доповніть цей коктейль згадкою про помилку, коли вся інформація вже введена - і будьте впевнені, що клієнт піде і не буде мучитися, якщо тут не продаються унікальні рожеві єдинороги.

Роздратування легко виключити: продумайте, яка інформація вам дійсно потрібна і вкажіть безпосередньо в рядку приклад її заповнення (автозамінний текст). Цим ви залізно виграєте у 30% конкурентів, які впевнено продовжують створювати перешкоди клієнту на шляху до замовлення.

І тільки після того, як ви пояснили правила заповнення форми, можна «включати» повідомлення про помилку. Наприклад, якщо нік на форумі зайнятий, то про це варто повідомити відразу, а не тоді, коли всі інші дані вже введені. Те саме стосується і ненадійних паролів.

Занадто велика шапка сайту, непорівнянна по відношенню до іншої інформації. Велика шапка сайту Якщо елементи обов'язково мають бути на сторінці, вони мають бути невеликими. І це справедливіше, якщо ви розробляєте сторінку для мобільного гаджета.

Низька контрастність зображення. Напишіть сірим на сірому, і користувач нічого не зрозуміє. Ключовий фактор веб-дизайну – контрастність. Все має бути чітко, зрозуміло та добре видно.

Нечіткий текст. Читабельність дуже важлива і для користувачів смартфонів, і для користувачів ПК. Це означає, що шрифт має бути жирним, а не тонким і контрастним. Добре, коли літери гармоніюють із фоном за кольором, але виділяються на ньому. Зелений із червоним теж дають контраст, але зовсім нечитабельний.

Заклики до дії та кнопки: помітити і натиснути легко. CTA Виділяйте кнопки, що закликають до дії: користувач повинен «виокремити» їх із загального інформаційного потоку та захотіти натиснути.

Тільки врахуйте, що на смартфонах кнопки натискаються на дотик. І якщо помістити кнопку призову у кутку, натиснути її буде складно.

Ось, власне, і усі потенційні помилки. Пам'ятайте про них, коли розроблятимете UX дизайн, і тоді втрати клієнтів на шляху до цільової дії будуть мінімальними.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019