Конверсія та її залежність від зовнішніх факторів

28.04.2016
Конверсія та її залежність від зовнішніх факторів

Перш ніж фахівець запустить контекстну рекламу, він створює текстове оголошення та візуально оформляє його, встановлює безліч налаштувань, серед яких і ставки, і кількість показів. Маркетолог обов'язково опрацьовує і посадкову сторінку - тобто ту, куди потрапить користувач, клацнувши за оголошенням. Тут все має бути гранично просто і зрозуміло: ось товар, ось ціна, а так його можна купити.

Потім починається довгий шлях експериментів – для того, щоб досягти високих показників конверсії, окупити рекламу і збільшити доходи від продажів. Але завжди потрібно враховувати і зовнішні фактори – іноді це здається неймовірним, але все ж таки їх вплив дуже сильно.

Погода – сонце чи дощ?

Залежність конверсії від погоди

Як погода впливає на настрій і навіть на самопочуття, нікому не треба розповідати. Всім відома «традиційна» осіння нудьга і весняний підйом сил. Але про вплив погоди на конверсію рекламних оголошень великі компанії замислилися лише торік.

І виявилося, що в хорошу сонячну погоду продається більше садових меблів та прикрас для саду, а от коли похмуро, то люди замислюються про безпеку – а отже, набувають більше сейфів та охоронних систем. Звичайно, це результати не одного глобального дослідження, але кількох невеликих експериментів, коли пропозиції про покупку вирушали у «потрібну» погоду.

Конкуренти та їх ціни

Залежність конверсії від конкурентів

Звичайно, чим вища конкуренція, тим складніше вашої компанії утримати позиції. До того ж, складно передбачити, коли конкуренти вирішать провести акцію або як організовано процес продажу. Але ви завжди можете відстежити ціну, а значить зумієте вчасно відреагувати своїми спеціальними пропозиціями.

Довіра до бренду та позитивні відгуки – все це дуже важливо, але більшість споживачів все ж таки орієнтуються на ціну при покупці. Причому якщо різниця буде більше 15%, то майже завжди робиться вибір на користь меншої ціни (звичайно, якщо це не пов'язано з прямими ризиками).

Можна використовувати спеціальні інструменти відстеження середньоринкових цін (типу Competera) і за результатами аналізу складати текст рекламного оголошення. Якщо ваша ціна нижча за середню по ринку, цей факт потрібно гордо продемонструвати, а після – чекати логічного збільшення конверсії.

Новини

Залежність конверсії від новин

Фінансові та політичні новини, зміна валютних курсів – це так звані інфоприводи, що можуть дуже сильно впливати на конверсію. Впливають навіть чутки, а тим більше – реальні події!

Найпростіше відстежити це у туристичному напрямку – наприклад, багато хто сьогодні обирає замість Єгипту вітчизняні курорти.

А очікуване зростання валютного курсу майже завжди тягне за собою збільшення попиту на дорогу техніку: адже треба встигнути купити, доки товар не «стрибнув» у ціні.

Насправді кількість зовнішніх факторів, що впливають на конверсію, лише цими не обмежується. Тому варто відстежувати будь-які коливання купівельної спроможності та знаходити, що саме їх спровокувало.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019