Складна бізнес-ніша. Як залучити сюди клієнтів?

12.05.2016
Складна бізнес-ніша

Новини з гламурного світу шоу-бізнесу, огляди цікавих місць планети, фотографії котиків, ювелірних прикрас та панд – ось ті основні напрямки, які завжди приваблюють багато клієнтів. Як і прикольні історії та всілякі «псевдонаукові дослідження». Але як бути, якщо працюєте у чітко обмеженій ніші? Якщо ваш ресурс майже не відвідують «усі кому не ліньки»? Є способи впоратися із проблемою.

Складна ніша – яка вона?

Складна бізнес-ніша та трафік

Перш ніж дотримуватися рекомендацій, потрібно зрозуміти, чи належить компанія до «складної» ніші. Це насправді так, якщо:

  • більшість користувачів не розуміють, у чому особливості вашого продукту і навіщо він, власне, потрібний;
  • в рамках ніші вкрай жорстка конкуренція (за однотипними товарами чи географічним розташуванням);
  • на ринку вже є загальновизнані лідери та змагатися з ними проблематично;
  • ваш продукт або занадто дорогий, або апріорі не викликає довіри (через усталені традицій, наприклад).

Але навіть якщо для вашої компанії характерні кілька з цих ознак, то додатковий трафік все ж таки можна залучати.

6 способів залучити відвідувачів

6 способів залучити відвідувачів
  1. Забезпечте низькочастотний трафік: нехай користувачі приходять до вас по long tail, запитам із «довгими хвостами».
  2. Не варто нарощувати масу посилань, краще залучайте інтерес реальних користувачів: наприклад, розміщуйте цікаві огляди на галузевих майданчиках. Завжди готуйте актуальний, якісний, своєчасний контент.
  3. Нехай один із ваших цінних продуктів стане безкоштовним. Щоб користувачі знову і знову поверталися до вас, нехай це буде калькулятор чи схема, карта чи інструкція. Або можна створити невеликий навчальний продукт та пропонувати його безкоштовно. Люди дуже люблять отримувати нові цінні знання, не оплачуючи їх.
  4. Доповнюйте текстовий контент відео. Це чудовий спосіб вийти в лідери за кількістю переглядів у Ютуб, навіть якщо сам сайт не дуже подобається пошуковим роботам Гугла. До того ж, ви можете запропонувати відео в той час, коли конкуренти викладають лише текст і виграти на цьому.
  5. Підтримуйте інтерес користувача за допомогою розсилок: е-майл маркетинг ефективний у будь-якій, навіть найскладнішій бізнес-ніші.
  6. Експериментуйте, аналізуйте та створюйте публічні звіти про виконану роботу.

Використовуйте ці поради в комплексі, і ви завжди будете підтримувати інтерес аудиторії користувача до свого ресурсу.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019