Неефективні покращення: від чого краще відмовитися у гонитві за високою конверсією сайту?

Рекомендацій щодо покращення конверсії сайту безліч, і багато хто з них дійсно працює. Але не варто в гонитві за кліками забувати про специфіку свого ресурсу. Інакше виявиться, що всі застосування неефективні.
Які аспекти сайту однозначно варто покращувати?
Елементи структури, взаємодії

Заклик до дії має бути один. Якщо ви виділите і відеоролик, і заявку на зворотний дзвінок, і каталог, доступний для скачування, то, швидше за все, користувач розгубиться і піде. Вийде буквально «параліч вибору», коли варіантів так багато, що неможливо визначитися.
Якщо ви наповните сторінку рекомендаціями та закликами, то жоден із них не спрацює. Тому виділяйте головну дію – саме той ключ, який допоможе подальшій взаємодії з клієнтами.
Також потрібно простежити, щоб від кнопки CTA нічого не відволікало - ні банери, ні яскраві картинки, ні тим більше неклікабельні елементи, що нагадують своїм оформленням кнопку call-to-action. Слід створити гармонійний дизайн цільової сторінки з одним головним акцентом: так користувач легше розібратися, що до чого.
Використовуйте навігацію. Чим більше категорій ви винесете на головну сторінку, тим більша ймовірність, що користувач піде, не вибравши. А ось зручна навігація, що дозволяє клієнту самому вибирати сферу своїх інтересів – це те, що потрібно. Просто додайте продумані фільтри.

А ось слайдери виносити на головну не варто: більшістю вони сприймаються як реклама, а отже користувач швидше відмовиться від перегляду. За статистикою, найяскравіші та барвисті банери якраз наполегливо обходять увагою. Тим більше, що банери займають багато місця і при цьому майже не генерують кліків.
І ще раз нагадаємо: ключове повідомлення – одне для кожної сторінки. Декілька меседжів – все одно що жодного.
Кнопки соціальних мереж доречні не завжди. Якщо ви щось продаєте на сайті, то кнопка може відволікти споживача та відвести його у звичну стрічку. Доповнюйте продукт кнопками соцмереж у тому випадку, якщо ви впевнені, що користувачі захочуть ділитися/хвалитися вашим продуктом.
Особливості підготовки контенту

Тут є кілька аспектів:
- Новини потрібні. Це важлива частина вашої контент-стратегії, що демонструє процвітання та розвиток компанії. Але залучення клієнтів у життя бренду все ж таки не так важлива, як постійні покупки. Тому найвідвідуваніший розділ сайту має бути той, де продається товар. І саме тут вирва продажів має бути «прямою та безповоротною».
- Відгуки – зазвичай, під них виділяють окрему сторінку. І тут головне: правильне оформлення та постійний моніторинг. Відгуки повинні розташовуватись від останнього до першого. Усі негативні моменти обов'язково опрацьовуються співробітниками компанії.
- Якщо у вас багато відгуків, вибирайте найінформативніші, а ті, де написано тільки «все добре», не враховуйте. І простежте, щоб відвідувачі могли пов'язати відгук із реальною людиною. Для цього використовують фотографії, облікові записи в соцмережах, номери замовлень.
І ще один момент: як тільки людина зробила вибір і перейшла до етапу оформлення замовлення, простежте, щоб його нічого не відволікало. Іноді навіть корисно "затемнити" решту сторінки, що дозволить клієнту сфокусуватися на головному і довести дію до кінця.
Отже, виключіть всі фактори, що відволікають, і не забувайте, що дослідження на власному сайті і зі своїми продуктами краще, ніж чужий і мегапозитивний досвід.