Неефективні покращення: від чого краще відмовитися у гонитві за високою конверсією сайту?

28.04.2016
main

Рекомендацій щодо покращення конверсії сайту безліч, і багато хто з них дійсно працює. Але не варто в гонитві за кліками забувати про специфіку свого ресурсу. Інакше виявиться, що всі застосування неефективні.

Які аспекти сайту однозначно варто покращувати?

Елементи структури, взаємодії

struktura-vzaimod

Заклик до дії має бути один. Якщо ви виділите і відеоролик, і заявку на зворотний дзвінок, і каталог, доступний для скачування, то, швидше за все, користувач розгубиться і піде. Вийде буквально «параліч вибору», коли варіантів так багато, що неможливо визначитися.

Якщо ви наповните сторінку рекомендаціями та закликами, то жоден із них не спрацює. Тому виділяйте головну дію – саме той ключ, який допоможе подальшій взаємодії з клієнтами.

Також потрібно простежити, щоб від кнопки CTA нічого не відволікало - ні банери, ні яскраві картинки, ні тим більше неклікабельні елементи, що нагадують своїм оформленням кнопку call-to-action. Слід створити гармонійний дизайн цільової сторінки з одним головним акцентом: так користувач легше розібратися, що до чого.

Використовуйте навігацію. Чим більше категорій ви винесете на головну сторінку, тим більша ймовірність, що користувач піде, не вибравши. А ось зручна навігація, що дозволяє клієнту самому вибирати сферу своїх інтересів – це те, що потрібно. Просто додайте продумані фільтри.

navigazia

А ось слайдери виносити на головну не варто: більшістю вони сприймаються як реклама, а отже користувач швидше відмовиться від перегляду. За статистикою, найяскравіші та барвисті банери якраз наполегливо обходять увагою. Тим більше, що банери займають багато місця і при цьому майже не генерують кліків.

І ще раз нагадаємо: ключове повідомлення – одне для кожної сторінки. Декілька меседжів – все одно що жодного.

Кнопки соціальних мереж доречні не завжди. Якщо ви щось продаєте на сайті, то кнопка може відволікти споживача та відвести його у звичну стрічку. Доповнюйте продукт кнопками соцмереж у тому випадку, якщо ви впевнені, що користувачі захочуть ділитися/хвалитися вашим продуктом.

Особливості підготовки контенту

Особливості підготовки контенту

Тут є кілька аспектів:

  1. Новини потрібні. Це важлива частина вашої контент-стратегії, що демонструє процвітання та розвиток компанії. Але залучення клієнтів у життя бренду все ж таки не так важлива, як постійні покупки. Тому найвідвідуваніший розділ сайту має бути той, де продається товар. І саме тут вирва продажів має бути «прямою та безповоротною».
  2. Відгуки – зазвичай, під них виділяють окрему сторінку. І тут головне: правильне оформлення та постійний моніторинг. Відгуки повинні розташовуватись від останнього до першого. Усі негативні моменти обов'язково опрацьовуються співробітниками компанії.
  3. Якщо у вас багато відгуків, вибирайте найінформативніші, а ті, де написано тільки «все добре», не враховуйте. І простежте, щоб відвідувачі могли пов'язати відгук із реальною людиною. Для цього використовують фотографії, облікові записи в соцмережах, номери замовлень.

І ще один момент: як тільки людина зробила вибір і перейшла до етапу оформлення замовлення, простежте, щоб його нічого не відволікало. Іноді навіть корисно "затемнити" решту сторінки, що дозволить клієнту сфокусуватися на головному і довести дію до кінця.

Отже, виключіть всі фактори, що відволікають, і не забувайте, що дослідження на власному сайті і зі своїми продуктами краще, ніж чужий і мегапозитивний досвід.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019