Як врятувати розсилку від спаму

21.04.2016
Як врятувати розсилку від спаму

Навіть листи від великих компаній часом припадають пилом у папці з написом «спам». Для користувачів це не зовсім зручно, особливо, якщо чекаєш на листи, а воно все не приходить. А для відправника – взагалі біда: листа не отримано, інформацію не прочитано, всю роботу з організації розсилки було проведено даремно.

Але існують базові правила: якщо ви дотримуватиметеся їх, то врятуєте розсилку від спаму і не доведеться домагатися відновлення репутації в постмайстрі (а зробити це дуже проблематично).

Вивчаємо правила

Правила розсилки

Майже вся електронна пошта зареєстрована на Mail.ru, Yandex.ru чи Gmail.com. вам знадобиться уважно вивчити правила роботи кожного постмайстер-сервісу та постійно відстежувати, скільки з ваших листів таки потрапляє до спаму. Результати розсилок варто контролювати у всіх трьох системах:

  • gmail.com/postmaster
  • postmaster.mail.ru
  • postoffice.yandex.ru

Наприклад, сервіс майл.ру використовує так званий «коефіцієнт репутації», що визначає сумлінність компанії, яка здійснює розсилку. Також тут зазначено, що листи мають надсилатися виключно «на явну і пряму вимогу одержувача» - відповідно, під цим розуміється підписка на розсилку.

Також згадується, що всі адреси в базі передплатників мають бути валідними (тобто реальними), а текст листа має згадувати реальну інформацію про компанію.

Враховуйте, що якщо ви все-таки отримаєте позначку «спамер», позбутися її буде складно. Деякі поштові сервіси вперто зберігають мовчання у відповідь на запити на техпідтримку.

Відслідковуємо помилки

Відслідковуємо помилки

Важливо завжди стежити за базою передплатників та вчасно видаляти з неї адреси тих, хто підписався. Робота рутинна, але корисна. Добре, що її можна автоматизувати.

Крім того, незайвим буде розділити розсилки за інтересами, використовуючи суміжні тематики:

  • акції та спецпропозиції;
  • вітання зі святами;
  • цікаві огляди;
  • непродаючі інформаційні статті;
  • новини.

Можливо, комусь нецікаві всі ваші розпродажі, але огляди – більш ніж актуальні.

Варто відстежувати і те, скільки листів відкриває кожен із користувачів. Добре, якщо в розсилці буде налаштування, що вказує, з якою періодичністю бажано надсилати листи.

Ще один момент – при збиранні поштових адрес важлива гранична уважність. Чим більше у вашому списку розсилки виявиться некоректних адрес, тим більша ймовірність, що ваші листи опиняться в спамі.

І насамкінець – тестуйте! Є кілька платних тестових сервісів, що дозволяють «віддивитися» розсилки у різних постмайстрах – наприклад, Litmus.com чи Emailonacid.com.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019