Як врятувати розсилку від спаму

Навіть листи від великих компаній часом припадають пилом у папці з написом «спам». Для користувачів це не зовсім зручно, особливо, якщо чекаєш на листи, а воно все не приходить. А для відправника – взагалі біда: листа не отримано, інформацію не прочитано, всю роботу з організації розсилки було проведено даремно.
Але існують базові правила: якщо ви дотримуватиметеся їх, то врятуєте розсилку від спаму і не доведеться домагатися відновлення репутації в постмайстрі (а зробити це дуже проблематично).
Вивчаємо правила

Майже вся електронна пошта зареєстрована на Mail.ru, Yandex.ru чи Gmail.com. вам знадобиться уважно вивчити правила роботи кожного постмайстер-сервісу та постійно відстежувати, скільки з ваших листів таки потрапляє до спаму. Результати розсилок варто контролювати у всіх трьох системах:
- gmail.com/postmaster
- postmaster.mail.ru
- postoffice.yandex.ru
Наприклад, сервіс майл.ру використовує так званий «коефіцієнт репутації», що визначає сумлінність компанії, яка здійснює розсилку. Також тут зазначено, що листи мають надсилатися виключно «на явну і пряму вимогу одержувача» - відповідно, під цим розуміється підписка на розсилку.
Також згадується, що всі адреси в базі передплатників мають бути валідними (тобто реальними), а текст листа має згадувати реальну інформацію про компанію.
Враховуйте, що якщо ви все-таки отримаєте позначку «спамер», позбутися її буде складно. Деякі поштові сервіси вперто зберігають мовчання у відповідь на запити на техпідтримку.
Відслідковуємо помилки

Важливо завжди стежити за базою передплатників та вчасно видаляти з неї адреси тих, хто підписався. Робота рутинна, але корисна. Добре, що її можна автоматизувати.
Крім того, незайвим буде розділити розсилки за інтересами, використовуючи суміжні тематики:
- акції та спецпропозиції;
- вітання зі святами;
- цікаві огляди;
- непродаючі інформаційні статті;
- новини.
Можливо, комусь нецікаві всі ваші розпродажі, але огляди – більш ніж актуальні.
Варто відстежувати і те, скільки листів відкриває кожен із користувачів. Добре, якщо в розсилці буде налаштування, що вказує, з якою періодичністю бажано надсилати листи.
Ще один момент – при збиранні поштових адрес важлива гранична уважність. Чим більше у вашому списку розсилки виявиться некоректних адрес, тим більша ймовірність, що ваші листи опиняться в спамі.
І насамкінець – тестуйте! Є кілька платних тестових сервісів, що дозволяють «віддивитися» розсилки у різних постмайстрах – наприклад, Litmus.com чи Emailonacid.com.