Використовуємо Google Adwords, щоб розібратися в ефективності контекстної реклами

18.04.2016
Використовуємо Google Adwords

Як звіти Google Adwords допоможуть вам розібратися, наскільки ефективно налаштовані ваші оголошення? Тут передбачено кілька інструментів, які відображають статистику про те, як часто переглядають ваші оголошення, і як ви можете покращити показники, змінивши бюджет та інші налаштування.

Однак, щоб генерувати такі звіти, вам доведеться змінити дані в інтерфейсі.

Основні налаштування

Щоб виконати необхідні зміни, виконують таку послідовність дій:

  • вибрати вкладку "кампанії";
  • стовпці – змінити стовпці;
  • показники конкуренції: у них вибрати саме ті відомості, що вас цікавлять.

Які показники можна аналізувати

Які показники можна аналізувати
  1. Відсоток отриманих показів у ПС. відсоток Це кількість отриманих показів, поділена на кількість можливих показів. Якщо ви оперуєте великим бюджетом і робите конкурентні ставки, а також використовуєте релевантні ключові слова, цей показник буде 100%. Якщо відсоток нижче, отже, ви втрачаєте покази, і варто знайти причину цього.
  2. Відсоток втрачених показів через обмеження у бюджеті. casc Тут ви побачите відсоток показів, що втрачається через малий бюджет. Натиснувши на напис «обмежено бюджетом» у статусі, ви побачите рекомендації щодо збільшення бюджету. Оцінюйте доцільність нових витрат.
  3. Відсоток втрачених показів за рейтингом. Screenshot_4 Через низький рейтинг теж втрачається відсоток показів. Розраховується рейтинг за спеціальною формулою, де максимальна ціна на клік множиться на показник якості. Оголошення дійсно може не потрапити в аукціон, якщо ваш рейтинг суттєво нижчий від конкурентів. Аналіз починається з оцінки якості ключових слів. Показник якості має бути вищим 7. Якщо він нижче, знадобиться внести зміни на посадочній сторінці або на сайті в цілому, структуруючи ключові слова. Якщо показник якості вище 7, але ви недоотримуєте покази, це відбувається, швидше за все, через те, що ціна за клік низька. Але це правило справедливе тільки для тих випадків, коли реклама вже запущена і пройшло кілька днів для її коректної оцінки Гуглом. Як правило, через 1-2 дні після запуску рекламної кампанії виставляються правильні статуси.

У звітах можна проаналізувати ціну за клік. Пропоноване системою підвищення не завжди вигідно: аналізуйте, яке підвищення ціни забезпечить найбільше збільшення кількості кліків.

Найкраще задіяти невелике підвищення. Але "контрольні стовпці" найкраще налаштовувати відразу, щоб ви могли регулярно стежити за ефективністю рекламної кампанії. Таким чином, ви завжди будете впевнені, що ваші оголошення демонструються максимально можливою кількістю клієнтів і ви не втрачаєте потенційного прибутку.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019