Яндекс.Аудиторії: новий інструмент для точного націлення

Наприкінці червня Яндекс анонсував запуск нового сервісу для рекламодавців – Яндекс.Аудиторії. Це інструмент, що працює з базою клієнтів, і дозволяє ідентифікувати клієнтів за їх приналежністю до певної групи: за віком, ступенем активності, географічним розташуванням і так далі. Створювати аудиторії можна безпосередньо із файлу з клієнткою базою. Є лише один нюанс – у цій базі має бути понад 1000 контактів.
Тепер до кожного завантаженого контакту додадуться куки Яндекса, а отже рекламодавці зможуть працювати з крос-браузерним ретаргетингом. Сьогодні ця функція добре реалізована лише у Гуглі, але з появою Яндекс.Аудиторії можливості рекламодавців відчутно розширилися. Адже тепер з'являється зв'язок між усіма девайсами одного користувача: якщо при реєстрації користувач надіслав свій е-майл, то ви зможете надіслати йому сповіщення про акцію не лише на мобільний, а й на декстоп.
Можливості Яндекс.Аудиторії

Новий інструмент використовує і класичні принципи ретаргетингу: ви зможете виключати з рекламної кампанії найменш лояльних клієнтів, щоб доцільніше витрачати бюджет. Крім того, ви зможете:
- вибирати схожі групи в аудиторіях та вибирати їх за однією ознакою;
- обмінюватись зібраними клієнтами з іншими користувачами Яндекса. У цьому рекламодавець отримує доступом до аудиторії, але з бачить особисту інформацію та контакти клієнтів;
- розширити охоплення ретаргетингової компанії та отримати нових лояльних клієнтів.



Звичайно, поки що немає точної інформації про особливості роботи Яндекс.Аудиторій. Деякі її алгоритми працюють із точністю 80-90%. Тому вважається, що такий спосіб сегментування підійде рекламодавцям із великою клієнтською базою. Вони зможуть працювати з сегментами кількох груп і коректно підбирати потрібні аудиторії для різноспрямованих рекламних кампаній.