Вісім приводів для запуску розсилки

А як часто ви пишете листи? Звичайно, йдеться не про паперові варіанти, а про електронні розсилки. Можна сказати, що е-майл маркетинг сьогодні в тренді, і якщо ви досі нічого не пишете своїм клієнтам, варто почати. Але чого? Які приводи використовувати для листа, щоб залишити приємний «післясмак» від спілкування і отримати в свою скарбничку ще одного зацікавленого клієнта, який чекатиме ваших повідомлень з нетерпінням? Є кілька приводів для рекламних розсилок. Усі вони популярні та перевірені. Про них і поговоримо.
Інформуйте та повідомляйте

Чим більше клієнт отримує інформацію, тим ближче він стає до вас. Важливо тільки не перестаратися з кількістю та позбутися сухого офіційного тону. Що можна повідомити своїх клієнтів у таких листах? Розкажіть їм про:
- Новий контент. Такими розсилками анонсують нову книгу, фільм, програмний продукт, сезонну колекцію аксесуарів;
- Оновлений продукт або зміни у функціоналі.
Якщо користувачам стали доступні нові функції/курси/товари, вони просто зобов'язані про це знати. Але якщо приводів кілька, то лист все ж таки повинен бути один: користувач сам вибере з заголовків і посилань те, що йому цікаво;
- Новинки та зміни у вашій компанії. Розсилка новин обов'язково повинна мати красиве оформлення. Тому продумайте всі заголовки та підберіть відповідні картинки, адже вам потрібно привернути увагу;
- Майбутні заходи. Як ще запросити на форум чи зустріч людей, як не за допомогою листа? Розсилки-запрошення обов'язково повинні бути корисними – наприклад, містити в собі план заходу, карту проїзду тощо;
- Внутрішні оновлення. Вашим співробітникам також буде цікаво почитати про те, як працює компанія. Не забувайте, що ці люди теж важлива аудиторія, і їх інтересами нехтувати не слід. Новий продукт, підвищення зарплати, корпоративний захід – все це привід для письма. У цих розсилках важливими є не дизайнерські ефекти, а інформативність;
- Нові партнери вашого бізнесу.
Такі розсилки корисні у випадку, якщо ви організовуєте якусь подію з компанією-партнером або, скажімо, запускаєте у продаж новий брендовий асортимент;
- Транзакції. Таке розсилання запускають у відповідь дії клієнта. Оформив замовлення, купив квиток, забронював номер – і на пошту надходить підтвердження. Дуже зручно. І людина одразу бачить, що її замовлення помічено та прийнято. До речі, і такі листи відкриваються краще, ніж із загальною інформацією, адже вони індивідуалізовані.
Добре відкриваються листи-вітання – їх відправляють клієнту відразу після реєстрації/покупки. Таке розсилання дозволить вам розповісти все про особливості співробітництва та зацікавити вигідними акціями. Один лист замінює кілька годин роботи менеджера, і ви отримуєте лояльного клієнта!
Але при оформленні розсилки завжди пам'ятайте, як люди трепетно ставляться до свого часу. Тому в самому листі все має бути доступним і зрозумілим. Якщо посилання, то прямі, а не завуальовані, якщо заклик до дії – яскравий і помітний. Також розсилку можна доповнити товарами для крос-або апсейлів, якщо ви вже можете відстежити інтереси конкретного користувача. І не забувайте про привабливі візуальні елементи: шрифти та графіку.