Лідомагніт – чудовий спосіб збільшити базу передплатників

16.09.2016
Лідомагніт – чудовий спосіб збільшити базу передплатників

Коли ви приходите до нового магазину, що відкрився у торговому центрі по сусідству, то консультант, швидше за все, почує від вас: «Я подивлюсь». Продажі, як і відносини, будуються на довірі. Ви спочатку оцінюєте пропозицію і ту атмосферу, з якої вона подається, а потім тільки ухвалюєте рішення про покупку.

Те саме правило працює і з сайтом. 98% відвідувачів, що прийшли, тільки цікавляться, оцінюють, дивляться. Але як допомогти людині повернутися саме до вас? Для цього існує підписка. Коли у вас будуть координати у вигляді е-майл, ви зможете продовжити стосунки, запропонувати щось цікаве та поступово довести до покупки.

Для успішного бізнесу потрібна "правильна" база передплатників. Це люди, які самі погодилися отримувати від вас розсилку і не відправлять її до спаму, оскільки чекають на ваші листи, запропонована в них інформація їм цікава. Але щоб база передплатників регулярно зростала, потрібний лідомагніт. Ні, це не чарівна паличка та не спамні методи «накрутки». Створення якісного та працюючого лідомагніту вимагатиме від вас суттєвої праці та безлічі аналітичних дій. Почнемо розбиратися з визначення.

Що називають лідомагніт?

Що називають лідомагнітом

Лідомагніт - це спосіб суттєво збільшити вашу базу передплатників. Адже навіть кожні 2 «зайві» передплатники щодня принесуть вам 60 додаткових контактів на місяць, а це додатковий прибуток, який абсолютно ні до чого віддавати конкурентам.

То що таке лідомагніт? Безкоштовна пропозиція, «плюшка», що ви даруєте відвідувачам, щось цінне – корисний контент, закриту акцію для передплатників, можливість виграти подорож на Балі. а натомість отримуєте їх адресу електронної пошти. Навіть можливість виграшу вважається для відвідувачів достатнім приводом для того, щоб попрацювати та ввести свій е-майл у запропоноване поле.

Чим привабливіший лідомагніт, тим більше передплатників у вас з'явиться. Якщо ви просто вкажете тематику передплати, то це слабкий лідомагніт. Сильний той, у якому ви оголосите про розіграш поїздки на Місяць чи нового айфону. Вам доведеться цілком і повністю вигадувати лідомагніт з огляду на особливості бізнесу та вимоги ЦА, адже готових рішень не існує. Але обіцяти можна не все і не завжди.

Основні критерії успішності лідомагніту

Основні критерії успішності лідомагніту

Найпопулярніший лідомагніт - е-майд в обмін на знижку у першому замовленні. Вам варто чітко і ясно сформулювати вигоди, що отримує передплатник в обмін на свій е-майл. Щоб переконатися в привабливості, опитайте клієнтів, що вже діють – що буде їм корисно, які пропозиції викличуть позитивні емоції?

Є п'ять кроків. Пройдіть їх, і якісний та привабливий лідомагніт готовий. Ось вони:

  1. Дорога пропозиція . Створіть у відвідувача відчуття, що він отримує щось унікальне, що має дуже високу цінність. Вам не обов'язково робити руйнівну для себе пропозицію, достатньо придумати дорогу упаковку.
  2. Емоції . У парі пропозицій потрібно постаратися включити емоції користувача на максимум. Так, я хочу, хочу, хочу! Приблизно такі почуття має відчувати кожен відвідувач, хто побачить ваш лідомагніт.
  3. Аналіз та тестування . Робота зі створення лідомагніту складна. Вам доведеться проаналізувати масу варіантів, перш ніж знайдеться ідеальний.
  4. Тільки реальні обіцянки . Відвідувачі, яких обдурять на початку, точно до вас вже не повернуться. Подумайте над цим, перш ніж обіцяти гелікоптер кожному передплатнику.
  5. Оцініть унікальність ідеї – це найяскравіша пропозиція, яку тільки можна придумати? Якщо ні, вам доведеться пройти всі ці п'ять кроків заново.

Звичайно, ви можете використовувати спочатку першу пропозицію, яка спала на думку, а потім вже доопрацьовувати його. Так, обов'язково використовуйте заголовок: користувач повинен одразу розуміти, що йому пропонують. Потім оцініть привабливість лідомагніт саме для вашої цільової аудиторії. Спочатку вам потрібно підкреслити винятковість своєї пропозиції, визначити її цінність для користувача. І лише коли сформується довіра, розпочинати продажі.

Ще в 2005 році одне дослідження визначило, що користувач має отримати 7 листів, перш ніж зробити покупку. Але це не завжди правильно – для кожного бізнесу ці цифри будуть особливими. Для складного та дорогого продукту етап формування довіри буде тривалим. Якщо ж клієнт нічим не ризикує, тобто вкладення мінімальні, то й продаж піде швидше.

Перевірити ефективність можна А/В тестуванням. Аналізуйте ваші успіхи, сегментуючи ЦА на групи.

Отже, лідомагніт – це щось ульотне. В обмін на передплату найчастіше пропонують безкоштовно: електронну книгу, навчальне відео, аудіо-лекції, міні-курси, знижки та можливість брати участь у розіграші. Серед цікавих лідомагнітів також безкоштовна доставка, серія статей про те, як правильно та вигідно використовувати ваш продукт (як за допомогою нього заробити/схуднути/прославитися), членство в унікальній закритій групі користувачів.

Практично робота над лідомагнітом починається з мозкового штурму. Виберіть кілька найкращих ідей та проаналізуйте їх на предмет привабливості для свого клієнта. Потім запустіть кілька лідомагнітів та проведіть А/В тестування. Якщо ви не знайшли ідею-лідера, повертайтеся до мозкового штурму. За цією нехитрою схемою ви неодмінно створите свій лідомагніт.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019