Просування нового магазину: що вибрати, контекстну рекламу чи Сео?

24.02.2017

Бренд, бізнес-план, привезений оптом із Китаю товар, що стоїть на складі, навчені оператори, які ввічливо відповідають на дзвінки – все це потрібно для відкриття інтернет-магазину. Все це, але не лише. Адже важливо, щоб люди дізналися про вас, прийшли та зробили покупку.

Здається, що хороший варіант підвищення впізнаваності бренду і магазину – це СЕО-просування. Ви замовляєте просування сео-фахівцеві, він складає контент-план, робить контент, формує масу посилань, оптимізує сайт, і так до нескінченності, поки ваш інтернет-магазин не опиниться на першій сторінці пошуку або хоча б у ТОП-100.

Ось тільки СЕО не буває швидким. По-перше, знадобиться багато часу для вибору стратегії просування, а алгоритми Яндекса та Гугла постійно змінюються. По-друге, пошукові системи взагалі погано ранжують молоді сайти, віддаючи перевагу тим, що вже старше року.

До того ж, 80% нових компаній закривається в перший рік свого існування. Або виявляється, що ринку не потрібен продукт, або що такий можна купити у конкурентів, або бізнесмен панікує і порушує правильну послідовність дій. Загалом, причин може бути багато, а результат – один і плачевний. Це навіть підтверджує статистика Форбс. І хіба необхідне СЕО-просування компанії, яка ще не знає, як пройде адаптацію на ринку?

Ні, тут потрібна реклама. Звичайна контекстна реклама, що дозволяє користувачам дізнатися про ваш бренд і почати взаємодію з ним. Правильно налаштована контекстна реклама – запорука перших продажів, навіть якщо ваш інтернет-магазин відкрився лише вчора.

Чому вашому інтернет-магазину потрібна контекстна реклама

Ось чому контекстна реклама краща за інші канали просування нового бізнесу в середовищі е-коммерс:

  1. Ви зможете налаштувати цільову аудиторію, орієнтуючись на проведені перед запуском маркетингові дослідження.
  2. Контекстна реклама допоможе визначити найефективнішу стратегію продажу. Ви можете налаштувати її навіть на лендинг, якщо сайт поки що у розробці, або на сторінку з товаром у каталозі інтернет-магазину. Змінюючи пропозиції, можна буде відстежити інтерес користувача, і на це знадобиться набагато менше часу, ніж у випадку з сео-просуванням.
  3. Ви зможете відстежити поведінку користувача на сторінці, куди він прийшов із рекламного блоку. Чи цікаво людині, які області він досліджував, що натискав. Чим більше виконаних дій на сторінці, тим цікавіша ваша пропозиція для користувача. А це – добрий сигнал для бізнесу.
  4. У рекламній кампанії може задіятися відразу кілька каналів, що збільшить її ефективність.
  5. Ви зможете виявити ті оголошення, що спрацьовують найчастіше, відстежити джерело трафіку та відкоригувати портрет вашої цільової аудиторії, виходячи з отриманих відомостей.
  6. Бренд «засвітиться» в мережі і стане більш пізнаваним. До речі, відомо, що користувачі найчастіше вибирають верхні оголошення з рекламних блоків, а не спускаються пошуковим рядком. Тільки не забувайте, що в оголошенні має бути назва бренду, і воно має бути особисто вашим, вашої компанії, а не запозиченим.
  7. Ви можете вибрати регіон і показувати рекламу тільки жителям вашого міста або навіть району. Інтерес до оголошень із зазначенням географічного положення у 2-3 рази вищий, ніж до «знеособлених».

Конверсії будуть не відразу

Зважайте на те, що відсутність ранніх конверсій – не показник провальності кампанії або її неефективності. Фахівцям з контекстної реклами знадобиться деякий проміжок часу, щоб оптимізувати оголошення та провести необхідні тести. І пам'ятайте, що складніший і дорожчий товар, тим нижче буде показник конверсії навіть при ідеально «прилизаних» оголошеннях.

Популярність бренду загалом і магазину, зокрема, зросте саме в період рекламного просування. Навіть якщо до запуску реклами вами зовсім не цікавилися, то під час роботи оголошень буде дуже виражений інтерес. Якщо ваша компанія дійсно забезпечує якісний сервіс і продає хороший товар, то і після рекламного періоду інтерес користувачів залишиться, хоч і злегка знизиться.

І не забувайте, що саме контекстна реклама принесе вам не лише перших покупців, а й перших передплатників. Ви зможете використовувати зібрану базу лояльних клієнтів для подальшого продажу. І не забувайте, що будь-яка рекламна кампанія обмежена у часі. Після того, як вона закінчиться, потрібно буде проаналізувати. Можливо, на підставі нього потрібно відкоригувати стратегію продажу.

Єдиним обмеженням проти запуску контекстної реклами може стати побоювання блокувальників. Але тут їсть одразу дві добрі новини. По-перше, оголошення стали «розумнішими» і не блокуються так масово, а все одно потрапляють до користувача. По-друге, АдБлок і подібні до нього вже давно самі стали комерційними майданчиками і теж продають і замовляють рекламу. Тому популярність блокувальників потроху знижується, і можете бути впевнені: кардинального впливу на ваш бізнес вони не вплинуть.

Останнє в нашому блозі

Інтернет маркетинг
04.11.2019